Avatar billede mtj111 Novice
24. april 2009 - 15:47 Der er 1 løsning

Ikoner i menu ødelægger XP/Vista style

Hej

Jeg har et problemer med billeder i popupmenuer.

Hvis jeg starter på et nyt program, som er opbygget af en XPmanifest og en popupmenu (og intet andet), virker det fint.
Hvis jeg tilføjer en imagelist og kæder den sammen med popupmenuen (som man normalt gør), så forsvinder XP/Vista style, som I kan se på billedet:

http://www.webm.dk/delphi_menu_icon.png
Der er ingen kode i programmet.

Er der nogen der har en løsning på problemet?

Med venlig hilsen
Michael
Avatar billede mtj111 Novice
17. juli 2009 - 17:17 #1
Lukker - hvis nogen har et svar (selv om mange år), vil jeg meget gerne høre om det :)