Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
24. april 2009 - 14:58 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Er der én venlig sjæl der vil tjekke denne log?

Hej

Jeg har haft min laptop med på en rejse, og siden er den begyndt at opføre sig underligt ... den stener indimellem, og det der måtte få den til at stene kan ikke stoppes ved at starte jobliste, og derfra forsøge at lukke det.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 05:57:11, on 24-04-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpAgent.exe
C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe
C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.Exe
C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP wireless Assistant\WiFiMsg.EXE
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Users\ac\Desktop\HiJackThis.exe
C:\Windows\SysWOW64\DllHost.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\AcroRd32Info.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
O4 - HKLM\..\Run: [DpAgent] C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\dpagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QPService] "C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl.exe] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe" /Start
O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Watch] "C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [freesurfer] C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: cookie - Genvej.lnk = C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk.disabled
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Get siteinfo data (fsc) - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fslauncher.htm
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs:
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\AESTSr64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - Unknown owner - C:\Program Files\Firewall\Comodo\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: Biometric Authentication Service (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98a5444c19ff) (gupdate1c98a5444c19ff) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Hpservice.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: QuickPlay Background Capture Service (QBCS) (QPCapSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPCapSvc.exe
O23 - Service: QuickPlay Task Scheduler (QTS) (QPSched) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPSched.exe
O23 - Service: Recovery Service for Windows - Unknown owner - C:\Windows\SMINST\BLService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
O23 - Service: Audio Service (STacSV) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\STacSV64.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~2\COMMON~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TuneUpDefragService.exe,-1 (TuneUp.Defrag) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TuneUpDefragService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TUProgSt.exe,-1 (TuneUp.ProgramStatisticsSvc) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TUProgSt.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: Validity Fingerprint Service (vfsFPService) - Validity Sensors, Inc. - C:\Windows\system32\vfsFPService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 13155 bytes

På forhånd tak :)
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
24. april 2009 - 14:59 #1
Skal måske lige tilføje at jeg kører Vista 64 bit.
24. april 2009 - 15:33 #2
Der er både
* Avira AntiVir
* Symantec/Norton (eller rester?)

Ikke sundt...
Avatar billede f-arn Guru
24. april 2009 - 15:35 #3
Hent "Malwarebytes' Anti-Malware" her: http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Installer og start programmet, opdater, lav "fuld systemskanning" under fanebladet "skanner".
Bagefter klik på "vis resultater", tryk på "Fjern det valgte" og send loggen herind sammen med en ny hijackthis log

Jeg ved godt der mange steder står at malwarebytes ikke er 64 bit kompatibel men der er kun den residente del der ikke virker ifølge deres forum.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
24. april 2009 - 20:38 #4
karise_larry: Norton rester ... ik´ let at slippe helt af med :(

f-arn: har gjort som du skrev, og her er resultatet:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.36
Database version: 2036
Windows 6.0.6001 Service Pack 1

mbam-log-2009-04-24 (11-29-12).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|E:\|F:\|H:\|)
Objekter skannet: 290871
Tid tilbagelagt: 52 minute(s), 20 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 2
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel\Homepage (Hijack.Homepage) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoActiveDesktopChanges (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

.................................................................
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
24. april 2009 - 20:46 #5
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 11:45:44, on 24-04-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe
C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe
C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.Exe
C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP wireless Assistant\WiFiMsg.EXE
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Users\ac\Desktop\HiJackThis.exe
C:\Windows\SysWOW64\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
O4 - HKLM\..\Run: [DpAgent] C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\dpagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QPService] "C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl.exe] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe" /Start
O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Watch] "C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [freesurfer] C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: cookie - Genvej.lnk = C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk.disabled
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Get siteinfo data (fsc) - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fslauncher.htm
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs:
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\AESTSr64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - Unknown owner - C:\Program Files\Firewall\Comodo\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: Biometric Authentication Service (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98a5444c19ff) (gupdate1c98a5444c19ff) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Hpservice.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: QuickPlay Background Capture Service (QBCS) (QPCapSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPCapSvc.exe
O23 - Service: QuickPlay Task Scheduler (QTS) (QPSched) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPSched.exe
O23 - Service: Recovery Service for Windows - Unknown owner - C:\Windows\SMINST\BLService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
O23 - Service: Audio Service (STacSV) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\STacSV64.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~2\COMMON~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TuneUpDefragService.exe,-1 (TuneUp.Defrag) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TuneUpDefragService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TUProgSt.exe,-1 (TuneUp.ProgramStatisticsSvc) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TUProgSt.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: Validity Fingerprint Service (vfsFPService) - Validity Sensors, Inc. - C:\Windows\system32\vfsFPService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 12991 bytes
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
25. april 2009 - 07:13 #6
Jeg har nu opdateret windows, og smider derfor lige den seneste log.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 07:12:28, on 25-04-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18226)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpAgent.exe
C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe
C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.Exe
C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP wireless Assistant\WiFiMsg.EXE
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe
C:\Users\ac\Desktop\HiJackThis.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
O4 - HKLM\..\Run: [DpAgent] C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\dpagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QPService] "C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl.exe] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe" /Start
O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Watch] "C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [freesurfer] C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: cookie - Genvej.lnk = C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk.disabled
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Get siteinfo data (fsc) - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fslauncher.htm
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs:
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\AESTSr64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - Unknown owner - C:\Program Files\Firewall\Comodo\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: Biometric Authentication Service (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98a5444c19ff) (gupdate1c98a5444c19ff) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Hpservice.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: QuickPlay Background Capture Service (QBCS) (QPCapSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPCapSvc.exe
O23 - Service: QuickPlay Task Scheduler (QTS) (QPSched) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPSched.exe
O23 - Service: Recovery Service for Windows - Unknown owner - C:\Windows\SMINST\BLService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
O23 - Service: Audio Service (STacSV) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\STacSV64.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~2\COMMON~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TuneUpDefragService.exe,-1 (TuneUp.Defrag) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TuneUpDefragService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TUProgSt.exe,-1 (TuneUp.ProgramStatisticsSvc) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TUProgSt.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: Validity Fingerprint Service (vfsFPService) - Validity Sensors, Inc. - C:\Windows\system32\vfsFPService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 12958 bytes
25. april 2009 - 08:56 #7
Der er både
* Avira AntiVir
* Symantec/Norton (eller rester?)

Ikke sundt...

-------

http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/tsgeninfointl.nsf/0/9a57cc9677c3957280256fe00051ba24?OpenDocument&seg=hm&lg=da&ct=dk

samr efterfølgende http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.

http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763

-------
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
25. april 2009 - 11:31 #8
Skrevet fre. d. 24. april 2009 kl. 20:38:01| #4
karise_larry: Norton rester ... ik´ let at slippe helt af med :(
Forstår godt hvis du har overset dette med sådan en smørre :o)

Bruger hele tiden CCleaner (flere gange dagligt) !! ...

Så, hvad er næste træk?
25. april 2009 - 14:24 #9
... evt. en frisk log fra HiJackThis (mest for at se om Symantec/Norton er væk)...

Hvordan kører putteren så nu ?
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
26. april 2009 - 00:25 #10
Hmmm ... har jo smidt en frisk log, og nej norton er ikke væk, da jeg ikke er kompetent til at finde ud af hvad der kan fjernes med hijackthis ... jo derfor spørgsmålet er oprettet.
Mht. hvordan den kører, så er der jo stort set ingen forandringer i forhold til da jeg oprettede spørgsmålet, eftersom jeg desværre endnu ikke har fået nogen tilbagemeldinger på hvad der skal fjernes med hijackthis, men håber da stadig :)

Ville faktisk gerne fjerne alt evt. snavs, men også alt hvad der måtte være overflødigt!

mvh.
26. april 2009 - 09:29 #11
... derfor du skal køre proceduren i #7 ...

NB: Sansynligvis HøjreMusseTast på [Norton_Removal_Tool.exe] - "Kør Som Administrator"
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
26. april 2009 - 13:31 #12
Her er min seneste log:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 13:28:34, on 26-04-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18226)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpAgent.exe
C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.Exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP wireless Assistant\WiFiMsg.EXE
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe
C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe
C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\Ad-Aware.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Users\ac\Desktop\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
O4 - HKLM\..\Run: [DpAgent] C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\dpagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QPService] "C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl.exe] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe" /Start
O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Watch] "C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [freesurfer] C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: cookie - Genvej.lnk = C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk.disabled
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Get siteinfo data (fsc) - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fslauncher.htm
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs:
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\AESTSr64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - Unknown owner - C:\Program Files\Firewall\Comodo\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe (file missing)
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: Biometric Authentication Service (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98a5444c19ff) (gupdate1c98a5444c19ff) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Hpservice.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: QuickPlay Background Capture Service (QBCS) (QPCapSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPCapSvc.exe
O23 - Service: QuickPlay Task Scheduler (QTS) (QPSched) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPSched.exe
O23 - Service: Recovery Service for Windows - Unknown owner - C:\Windows\SMINST\BLService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
O23 - Service: Audio Service (STacSV) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\STacSV64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TuneUpDefragService.exe,-1 (TuneUp.Defrag) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TuneUpDefragService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TUProgSt.exe,-1 (TuneUp.ProgramStatisticsSvc) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TUProgSt.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: Validity Fingerprint Service (vfsFPService) - Validity Sensors, Inc. - C:\Windows\system32\vfsFPService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 12772 bytes
26. april 2009 - 16:04 #13
Ved du selv hvad dette er ->
Free Surfer Companion\FS30.exe

------------------------------------------------------------------------

Mest oprydning ->

Kør en scanning med Hijackthis, (HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..." )
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: COM Host (comHost) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe (file missing)

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
26. april 2009 - 17:14 #14
1) Free Surfer er et OK lille popupblocker-program
2) Kørte en scanning som administrator og forsøgte at fixe dem du har skrevet ovenover ... genstartede, men alle 4 023 vendte tilbage
3) Vanskeligt at svare på hvordan den kører nu, men har da ikke oplevet at den "stener" det sidste døgn eller 2 (også begrænset hvad jeg har foretaget mig, udover at forsøge at få den renset)
4)De mange linier der slutter med: "(file missing)" ... kan de ikke også fixes allesammen?
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
26. april 2009 - 17:17 #15
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 17:16:48, on 26-04-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18226)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpAgent.exe
C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe
C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.Exe
C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP wireless Assistant\WiFiMsg.EXE
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Users\ac\Desktop\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
O4 - HKLM\..\Run: [DpAgent] C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\dpagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QPService] "C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl.exe] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe" /Start
O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Watch] "C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [freesurfer] C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: cookie - Genvej.lnk = C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk.disabled
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Get siteinfo data (fsc) - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fslauncher.htm
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs:
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\AESTSr64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - Unknown owner - C:\Program Files\Firewall\Comodo\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe (file missing)
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: Biometric Authentication Service (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98a5444c19ff) (gupdate1c98a5444c19ff) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Hpservice.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: QuickPlay Background Capture Service (QBCS) (QPCapSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPCapSvc.exe
O23 - Service: QuickPlay Task Scheduler (QTS) (QPSched) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPSched.exe
O23 - Service: Recovery Service for Windows - Unknown owner - C:\Windows\SMINST\BLService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
O23 - Service: Audio Service (STacSV) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\STacSV64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TuneUpDefragService.exe,-1 (TuneUp.Defrag) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TuneUpDefragService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TUProgSt.exe,-1 (TuneUp.ProgramStatisticsSvc) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TUProgSt.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: Validity Fingerprint Service (vfsFPService) - Validity Sensors, Inc. - C:\Windows\system32\vfsFPService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 12652 bytes
26. april 2009 - 18:10 #16
HiJackThis og Vista (64 bit) er ikke så gode venner ...

Find [services.msc] - HøjreMusseTast "Kør som administrator...".
Find disse Symantec Services (hvis de er der?) - sæt dem til "Deaktiveret" ...
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
26. april 2009 - 19:38 #17
1) Find [services.msc] - HøjreMusseTast "Kør som administrator..." øhhh, je ne sais pas
2) Find disse Symantec Services (hvis de er der?) - sæt dem til "Deaktiveret" ... øhhh, de ender jo alle på: "(file missing)"
3) Skrevet søn. d. 26. april 2009 kl. 17:14:18| #14: De mange linier der slutter med: "(file missing)" ... kan de ikke også fixes allesammen?
Avatar billede f-arn Guru
26. april 2009 - 20:13 #18
"De mange linier der slutter med: "(file missing)" ... kan de ikke også fixes allesammen?"

Det bør du bestemt ikke gøre, da hijackthis ikke er pålideligt med et 64 bit styresystem.
26. april 2009 - 20:14 #19
Søg efter programmet/filen  [services.msc]
Sansynligvis -> C:\Windows\System32\services.msc
HøjreMusseTast på den - Vælg "Kør som Administrator..."

ER omtalte Services der ? ->

O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService)
O23 - Service: COM Host (comHost)

og er de i status [Deaktiveret] ?

Jeg stoler ikke på HiJackThis "(file missing)" i en Vista 64Bit version...
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
26. april 2009 - 20:55 #20
Nu er de alle 4 deaktivret !!

Så prøver lige igen at se om de kan fixes med hijackthis efter de er deaktiveret ....
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
26. april 2009 - 20:59 #21
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 20:57:22, on 26-04-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18226)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpAgent.exe
C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe
C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.Exe
C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP wireless Assistant\WiFiMsg.EXE
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe
C:\Users\ac\Desktop\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=83&bd=Pavilion&pf=cnnb
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = www.google.dk
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" update "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
O4 - HKLM\..\Run: [DpAgent] C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\dpagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QPService] "C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\QPService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl.exe] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe" /Start
O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Watch] "C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [freesurfer] C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fs30.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Spyware\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: cookie - Genvej.lnk = C:\Spyware\AnalogX\CookieWall\cookie.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk.disabled
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Get siteinfo data (fsc) - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\fslauncher.htm
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Free Surfer - {AFC3FA82-AD07-45cd-8B57-983435B9899E} - C:\Spyware\EMS Free Surfer Companion\FS30.exe
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Spyware\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs:
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files (x86)\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\AESTSr64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Virus\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - Unknown owner - C:\Program Files\Firewall\Comodo\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Unknown owner - c:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe (file missing)
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: Biometric Authentication Service (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - C:\Program Files (x86)\DigitalPersona\Bin\DpHostW.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98a5444c19ff) (gupdate1c98a5444c19ff) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Hpservice.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: QuickPlay Background Capture Service (QBCS) (QPCapSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPCapSvc.exe
O23 - Service: QuickPlay Task Scheduler (QTS) (QPSched) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HP\QuickPlay\Kernel\TV\QPSched.exe
O23 - Service: Recovery Service for Windows - Unknown owner - C:\Windows\SMINST\BLService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files (x86)\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
O23 - Service: Audio Service (STacSV) - Unknown owner - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt64.inf_8adfd0a8\STacSV64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TuneUpDefragService.exe,-1 (TuneUp.Defrag) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TuneUpDefragService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\TUProgSt.exe,-1 (TuneUp.ProgramStatisticsSvc) - Unknown owner - C:\Windows\System32\TUProgSt.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: Validity Fingerprint Service (vfsFPService) - Validity Sensors, Inc. - C:\Windows\system32\vfsFPService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 12134 bytes
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
26. april 2009 - 21:14 #22
Såfremt der ikke er mere der kan fixes, så smid venligst et svar ... den kommende tid vil vise om det har hjulpet ... hvis ikke så må jeg jo oprette en ny tråd ... tak for hjælpen!
26. april 2009 - 21:24 #23
Ping...
(Det var et [svar]...)
26. april 2009 - 21:35 #24
Takker for Point...