Avatar billede random Nybegynder
22. april 2009 - 14:22 Der er 6 kommentarer

Søger freelance grafiker

Jeg søger en freelance grafiker som skal levere webdesign som en pdf-fil når vi ikke selv kan følge med.

Det er meget vigtigt at du lige rammer vores/vores kunders stil, så jeg vil gerne se nogle referencer og priser.

Mvh

Michael Smedegaard
www.cure4design.dk
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2009 - 14:38 #1
Hej Michael

Jeg vil da meget gerne sende dig/jer noget info og referencer.

Jeg var lige inde og se på jeres hjemmeside, nogen meget fede ting I har lavet.

Har du en mail du kan få det på eller hvordan? Du kan også fange mig på osj@device.dk
Avatar billede random Nybegynder
22. april 2009 - 14:46 #2
Du kan sende det til info@cure4design.dk
Avatar billede hanneshannes Nybegynder
22. april 2009 - 17:51 #3
Jeg sender gerne noget også!
Avatar billede ennovation Nybegynder
07. maj 2009 - 10:52 #4
Hej Michael,

Jeg arbejder med Joomla og har en del erfaring indenfor det. Jeg arbejder også med template opsætning.

Hvis du vil se nogle reference kan du besøge min hjemmeside:

mvh
Kasper
kw(:at:)ennovation.dk
ennovation.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
19. maj 2009 - 19:54 #5
Jeg kan også levere design, samt design skabeloner og opsætning i Joomla CMS.

Mvh
Brian Jørgensen
http://www.computerlab.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. juni 2009 - 20:12 #6
Er opgaven lukket?