Avatar billede lzzz Nybegynder
20. april 2009 - 07:08 Der er 3 kommentarer

Boote fra cd/Format

Hey :)
Jeg har det problem at min computer siger "NTLDR mangler".
Jeg ville så bare kopire ntldr filerne over på computeren fra XP cden (Som jeg har læst i en guide at man skulle gøre).
Det nye problem er bare at når jeg booter fra cden og den er igang med at indlæsse cden så går der 1-2min hvorefter den kommer frem med en eller anden besked om at der er sket en fejl og den lukker installationen ned.
Så tænkte jeg at jeg bare ville formatere hvis det skulle være så besværligt. Men hvordan gør man lige det hvis den ikke vil boote med min xp cd?
(Det skal lige siges at jeg intet ved om den slags ;) )
Avatar billede fusion-it Nybegynder
20. april 2009 - 07:42 #1
Hmm

Citat "så går der 1-2min hvorefter den kommer frem med en eller anden besked om at der er sket en fejl og den lukker installationen ned."

Hvad fejl får du ?
Avatar billede lzzz Nybegynder
20. april 2009 - 08:47 #2
"Der er fundet en fejl, og windows er blevet lukket ned beskadigelse af computeren."
Og så en masse om at jeg skal prøve at uninstalle nye drivere osv osv.
Avatar billede osigaard Nybegynder
21. april 2009 - 15:37 #3
Se og læs lige her:
http://www.helgec.dk/ntldr.html