Avatar billede TheCoffeeMan Nybegynder
19. april 2009 - 21:32 Der er 6 kommentarer

Hjælp til stort kassesystem projekt

Hej,

Jeg søger en partner, der kan programmere, til et større projekt.

Kan ikke sige så meget pt., men det skal gøre det lettere for forretningsdrivende at drive deres butikker fremover med dette kassesystem.

Er du interesseret i at høre mere, så send en mail på ms@club-sandwich.dk, så vi kan finde ud af noget.

Med Venlig Hilsen
Mikkel S.
Avatar billede computerlab Nybegynder
19. april 2009 - 23:44 #1
Det vil nok gøre det lettere for en evt. partner, at specificere hvilken teknologi dette indebærer.
F.eks. MS Windows, Unix, C#, C++, .NET, SQL, MySql... etc.

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede TheCoffeeMan Nybegynder
20. april 2009 - 11:08 #2
Jeg forestiller mig, at systemet enten skal køre online, og ellers så skal det kunne køre i Access.
Så det skal være databasestyret.
Avatar billede anddk Praktikant
22. april 2009 - 17:53 #3
Programmering aner jeg ikke så meget om, men sig endelig til, hvis du skal bruge noget hjælp til at lave en hosting løsning. Installation / opsætning af server, netværk, vpn eller lignede
Avatar billede TheCoffeeMan Nybegynder
23. april 2009 - 08:27 #4
Det skal jeg også bruge, bare ikke lige her i starten.
Send mig en mail, så vi kan finde ud af noget.
Avatar billede anddk Praktikant
23. april 2009 - 19:42 #5
esfyr28@gmail.com
Avatar billede SBSlove Nybegynder
24. april 2009 - 13:34 #6
Jeg kan hjælpe med kassesystemer også store installationer... skrive endelig... vi er 60 mand der arbejder med det hver dag