Avatar billede francko00 Nybegynder
18. april 2009 - 14:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Finde installeret serial.

Hej, jeg har fået et program til matematik som hedder Casio Classpad 300 Manager.
Jeg fik installeret det med en nøgle som vi må bruge på skolen, men vi må ikke få selve denne nøgle af vide.

Men nu står jeg og skal til at reformattere min harddisk og jeg kan ikke få programmet igen lige foreløbig pga. overbookning hos IT-manden, så jeg ville høre om det er muligt at finde en produktnøgle/license key/serial number hvad det end hedder, som allerede er installeret på min computer?

Mvh.
Frank
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2009 - 15:14 #1
jer er ikke sikker men prøv at hente siw standalone til venstre

http://www.gtopala.com/siw-download.html

f.eks kunne den vise min kode  i messinger til samme. jeg ved ikke hvor du skal lede
Avatar billede francko00 Nybegynder
18. april 2009 - 18:38 #2
okay tak, det prøver jeg lige. =D
18. april 2009 - 19:58 #3
... under punktet [Secrets] ...
Avatar billede francko00 Nybegynder
20. april 2009 - 17:35 #4
hmm, jeg prøvede SIW, imponerende program må jeg sige, men den fandt desværre ikke det installerede serial til Casio Classpad.
Nå men så må jeg bare undvære programmet indtil jeg kan få det igen på skolen, meget beværligt og irriterende.
Avatar billede francko00 Nybegynder
09. november 2009 - 05:12 #5
Det er noget noget gammelt noget det her, lukker spørgsmål.
Hvis nogen mener at have krav på point. skriv mig da og jeg vil oprette point-tråd.