Avatar billede nelly6602 Nybegynder
13. april 2009 - 15:01 Der er 7 kommentarer

brændende varm pc

HP Pavilion dv5, 320gb hd, 4gb ram,AMD Athlon(tm) X2 Dual-Core QL-62, CPU Hastighed    1995.20 MHz.
Under normale omstændigheder hvor der bliver brugt skype og internet er den 92 garader varm ! altså CPU'en
Den kan slet ikke holdes. Har altid været på et bord ikke dyne eller andet, når der spilles fx. counter strike 1.6 går den absulut helt amok ! Hvad skal jeg gøre ;(
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
13. april 2009 - 15:28 #1
hvor gammel er den?
Avatar billede nelly6602 Nybegynder
13. april 2009 - 15:51 #2
5mdr
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. april 2009 - 16:39 #3
Lyder som en garantirep. - kan du høre om blæseren kører?
Avatar billede hkb-x Nybegynder
13. april 2009 - 16:41 #4
hvad er temperaturen i rummet omkring den og stå den i skyggen.

har du selv samlet den?
hvis det kun er cpu'en kan det være noget med en fejl med monteringen af blæseren.
Avatar billede nelly6602 Nybegynder
13. april 2009 - 18:57 #5
Jamen jag købte den sådan. Har ikke samlet den selv eller noget. Har slet ikke åbnet den.Det er helt normalt temp. inde på værelset, overhoved ikke super varmt eller noget. Blæseren larmer vild meget, selvfølgelig ikke i starten, men når den begynder at blive varm. Altså jeg starter pc, der er den nok de der 40-50 grader, efter 10min og skype åbent er den på 84, med firefox også er den helt på 92-5.
Har købt PC'en i Elgiganten uden garanti, men under pc'en står der ''1 year warranty'' Håber det er nok til at de vil reperere den?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2009 - 20:17 #6
Har købt PC'en i Elgiganten uden garanti

Heldigvis har du købt den i en forretning, så uanset hvad Elgiganten siger har du garanti - endda helt på normale betingelser.
Avatar billede nelly6602 Nybegynder
13. april 2009 - 20:49 #7
Hold da op hvor lyder det bare godt ! Var lidt bange for at de ikke vil gøre noget..