Avatar billede HenrikFromberg37 Nybegynder
13. april 2009 - 14:42 Der er 6 kommentarer

Norton Ghost problemer

Hej jeg har lige købt og download Norton ghost 14,0 og har fået taget backup af min HD og vil så lave en oprette min Bærbare som den nu er på det som jeg har taget backup af men jeg har gemt det på min eksterne hd og jeg har ikke noge symatic disk til at boote op på og ved ikke hvordan jeg får lavet en eller hvordan får jeg det til at virke
Med Venlig Hilsen
Henrik
13. april 2009 - 15:29 #1
(Psssssst: Prøv lige selv at læse hvad du har skrevet ? Her er de manglende tegn -> ........)
Avatar billede HenrikFromberg37 Nybegynder
13. april 2009 - 16:12 #2
Ja til grin kan man altid blive men tak for hjælpen
Avatar billede HenrikFromberg37 Nybegynder
13. april 2009 - 16:29 #3
Hej jeg har lige købt og download Norton ghost 14,0 og har fået taget backup af min HD. Men kan ikke få det til at virke jeg vil gerne gendane de filer jeg har taget bacup af. Men min maskine skriver To complete the opehar downloderation, inset the Symantec Recovery Disk cd and reboot the computer. men mit problem er at jeg ikke har en Symantec disk da jeg har downloade den og købt den fra deres hjemmeside. Og jeg ved heller ikke lige hvordan jeg laver en kan du hjælpe.
MVH Henrik
Avatar billede sanderjensen Nybegynder
13. april 2009 - 16:33 #4
Når du er kunde hos Symantec må du kunne få hjælp til dit Ghost 14.0 ved at oprette din kundekonto her:
https://www.mynortonaccount.com/amsweb/changeLang.do?langCode=DK
Avatar billede HenrikFromberg37 Nybegynder
13. april 2009 - 16:34 #5
Hej jeg har lige købt og download Norton ghost 14,0 og har fået taget backup af min HD. Men kan ikke få det til at virke jeg vil gerne gendane de filer jeg har taget bacup af. Men min maskine skriver
To complete the operation , inset the Symantec Recovery Disk cd and reboot the computer.
Men mit problem er at jeg ikke har en Symantec disk da jeg har downloade programmet og købt den fra deres hjemmeside. Og jeg ved heller ikke lige hvordan jeg laver en kan du hjælpe
MVH Henrik
Avatar billede HenrikFromberg37 Nybegynder
13. april 2009 - 16:35 #6
Det kan jeg sikkert men har nu rodet med det i et par dage og håbede på at nogen kunne hjælpe her :-)