Avatar billede buller4340 Nybegynder
12. april 2009 - 21:31 Der er 3 kommentarer

Afinstaller live messenger 9.5

Hej E.

Jeg har lidt problemer med windows live messenger 9.5 beta versionen, så jeg prøvede at afinstallere det, men det virkede ikk helt, så når jeg prøver at installere 8.5 versionen skriver den at der er en nyere version af msn på computeren så den vil ikke lade mig installere det.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

På forhånd tak.

Buller4340
Avatar billede justrace Novice
12. april 2009 - 22:02 #1
Prøv at smid en nyinstallation af betaen på. Det kan være den afinstallerer inden den installerer....

Ved godt det lyder lidt tåbeligt, men det kan jo ikke skade noget.
Avatar billede CCodam Nybegynder
12. april 2009 - 22:11 #2
#0 Prøv at installer Windows Installer CleanUp Tool:
http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe

Og fjern alt Windows Live derfra :)
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 00:57 #3
#0 Lykkedes det for dig? eller har du stadig problemet?