Avatar billede adebayor Nybegynder
08. april 2009 - 20:48 Der er 6 kommentarer

Messenger Live virker ikk'

hej jeg kan ikke logge ind på min messenger live. Lige når jeg trykker sign in, kommer der en kasse op, der siger at jeg skal prøve igen senere, eller tjekke min firewall. Har prøvet, men det hjælper ik! hvad gør jeg?
Avatar billede kriscrazy Nybegynder
08. april 2009 - 20:53 #1
Du kan evt. prøve at gå ind i din firewall indstillinger og føj msn til en af dem firewallen tillader hvis ik prøv at slå firewallen fra, for så ved du i hvertifald hvis der er den det er galt med
Avatar billede adebayor Nybegynder
08. april 2009 - 20:59 #2
Nu slog jeg firewall'en fra, og det hjalp ik
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
08. april 2009 - 22:06 #3
Prøv evt. at geninstallere MSN. Tager ikke lang tid. Der kan opstå div. fejl når man har brugt MSN et stykke tid.
Avatar billede adebayor Nybegynder
08. april 2009 - 22:16 #4
Har jeg gjort - flere gange endda
Avatar billede gudbergsen Nybegynder
09. april 2009 - 10:15 #5
Jeg har samme problem fra flere forskellige computere og flere forskellige brugere.

Det hele startede pluslig i går og har ikke kunnet komme på siden.

Jeg tror mere på det er en fejl hos MSN end hos os brugere. Der er ikke ændret noget i firewall indstillingerne hverken på computeren eller i routeren, og proxy indstillingerne er også de sammen.

Så alt er som det var da det virkede
Avatar billede fjorbak Seniormester
12. april 2009 - 19:31 #6
Blot for at sige det idag kunne jeg ikke komme på med et brugernavn og brugte et alternativ det virkede , alle mine kontakter forsvandt, og da jeg oprettede igen med det samme brugernavn og password gik det galt, alt forsvandt og man kan begynde forfra eller skal man er der muligheder??
Jan