Tekstsøgning i mange dokumenter
Kære eksperterI min virksomhed gemmer vi alle relevante CV'er (typisk Word eller PDF filer) i en mappe på et shared drive.
En af de måder vi bruger til at lede efter bestemte personer, er at foretage en søgning på teksten i dokumenterne i denne mappe (på et lokalt drev). I øjeblikket bruger vi et program ved navn "Super Text Search", som vi har betalt et lille beløb for.
Problemet er, at der efterhånden er en så stor mængde af dokumenter, at det går langsomt at lave en søgning med dette program.
Jeg vil derfor høre, om der er nogle der kender til en smart løsning på dette. Det vigtige er altså, at vi kan søge i de ord, der er i dokumenterne (typisk Word og PDF). Super Text search fungerer rigtigt godt rent funktionelt, fordi det giver et overblik over hvor mange gange et ord optræder i et dokument og desuden kan man med det samme åbne dokumentet.
Problemet er at det går for langsomt.
Er der nogen der har et godt løsningsforslag?
På forhånd tak.