Avatar billede johnsen1987 Nybegynder
07. april 2009 - 23:13 Der er 4 kommentarer

min mybook er død

hey alle i kloge mennesker der ude, ville vide om nogen her inde har en god ide, købte for ca. 9 mdr. siden en mybook bærbar. og nu er det sådan at blæseren er defekt, og nu hvor man vil sende den til reparation ser man på deres hjemme side at de er gået konkurs, nogen som har nogle gode forslag.

det skal siges det nok ikke kun er min blæser som er defekt nu, efter som jeg lig skulle hente min eksamens opgave ud af den, startede den fint op og kørte i ca. 10 min hvor den efter gik helt DØD så nu kan jeg ikke få gang i den overhovedet.

håber en eller anden klog person ved noget!!
Avatar billede MiLu Nybegynder
08. april 2009 - 00:54 #1
Er din mybook produceret i samarbejde med MSI?

Der står dette på mybook.dk
-------------------------------------------------------------------
De fleste af de produkter vi har solgt de seneste år kommer fra fabrikken MSI. Support på disse produkter findes på følgende sites:

http://support.msi.eu/
http://www.msi.eu/dk/
-------------------------------------------------------------------

Ved ikke om det kan hjælpe dig?
Avatar billede johnsen1987 Nybegynder
08. april 2009 - 08:35 #2
så du vil mene msi skulle overtage deres reperationer eller??
Avatar billede MiLu Nybegynder
08. april 2009 - 12:08 #3
Jeg ved det ikke, men det kunne tyde på det? I hvert fald ved nogen produkter. Dem som MSI har produceret til mybook.

Om det gælder hele din bærbar også ved jeg desværre ikke. Kan kun findes ud af ved at høre dem ad :)
Avatar billede djdenta Nybegynder
12. maj 2009 - 13:57 #4
Hvad fandt du ud af her? Min computer er også gået død, og er ret presset da jeg skal til eksamen om en uge, med computer.
Hvis du evt ved hvilket forsikringsselskab de brugte så vil det i hvertfald hjælpe mig, da jeg forsikrede den dengang jeg købte den.