Avatar billede Slettet bruger
07. april 2009 - 04:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konvertere .cda-filer til mp3

Jeg ønsker at konvertere musikken fra en cd med filnavne der ender på .cda til mp3-filer - hvad gør jeg? Har forsøgt uden held med Tunebite
Avatar billede stef_s Praktikant
07. april 2009 - 04:30 #1
Der er tonsvis af programmer til det, og google fører dig lige til dem.
Tror alt fra ITunes til windows media player kan rippe CD'er, og de har måske også funktioner til direkte at navngive sangene med oplysninger fra nettet osv, men ellers er programmet her også en god ting (dog kun 30dage free trail) http://www.dbpoweramp.com/download.htm
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2009 - 07:43 #2
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2009 - 23:04 #3
Hej stef_s
Du løber med laurbærrene. Musikken er rippet i windows mediaplayer - sværere var det ikke - takker