Avatar billede tille Nybegynder
07. april 2009 - 01:39 Der er 1 løsning

Wake On Wan

Hej

Jeg har støvet alle spørgsmål og guides herinde og mange andre steder igennem.

Jeg kan stadig ikke få Wake on Wan til at virke.

det virker indenfor 'murene'

jeg kan sende en magic packet til min Windows home server og så starter den op

men udefra virker det ikke.

jeg har forsøgt med min dynamiske ip adresse, den xx.dyndns.org adresse jeg har lavet og mange andre ting.

på port 2304 har jeg lavet port forwarding for ip 10.0.0.2, alså den interne ipadresse som min WindowsHomeServer har.

skal det istedet være den eksterne for zyxel routeren eller hvad skal der stå der ?.

i og med at det virker internt, går jeg ud fra at port nummer 2304 er den rigtige (det har jeg brugt en port sniffer til at finde frem til)

jeg har fulgt denne guide: http://www.smallnetbuilder.com/content/view/29941/53/

nogen er kan ringe nyt til sagen ?
Avatar billede tille Nybegynder
07. april 2009 - 09:14 #1
fik oprettet to spørgsmål, beklager

lukker denne og så fortsætter den anden tråd: http://www.eksperten.dk/spm/870928