Avatar billede rumleskafte Nybegynder
07. april 2009 - 01:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

video streaming problem

Hej Jeg har næsten lige fået en ny Lenovo w700, på 17'' der køre 1920x1200.
Jeg har problemer med at streame video fra nettet i fuldskærm. Det virker lidt som når man ikke har installeret korrekt Driver til skærmkortet, men det har jeg. Jeg har prøvet dr.dk og youtube, de køre fint men når jeg køre fullscreen så flimre det en del. Det er ikke forbindelsen, jeg kan sagtens se dr.dk på en anden computer på samme forbindelse?

Grafikkortet er et nVidia FX quadro 3700m med 1gb
Ram 4gb

Så maskinen er bestemt kraftig nok.

Er der nogen der har en ide?
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
07. april 2009 - 02:01 #1
ok... Nu har jeg prøvet at afspille en DVD, det så også helt forfærdeligt ud...
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
07. april 2009 - 13:05 #2
Por Favor!
Jeg er helt blank på problemet
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
07. april 2009 - 18:58 #3
der er oprettet en anden tråd