Avatar billede csfreak Nybegynder
02. april 2009 - 23:40 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til brænding! Akut

Hej!

Jeg sidder og skal til at brænde nogle Audio CD'er i Nero Express Essentials da jeg skal ud og spille med dem som DJ fredag i denne uge. Har hidtil brugt programmet uden problemer og det er fuldt ud lovligt. Nu opstår der så dette problem at der er 2 numre som Nero Express bare ikke vil spille+brænde ordentligt! Numrene fungerer fint udenfor programmet og der er ingen fejl, de er i præcist den samme kvalitet som de andre numre der skal brændes på cd'en, da de alle er købt samme sted: 320kbps på Beatport.com. Når jeg så importerer dem ind i Nero og afspiller dem der, "hopper" de to numre. Det er som om der pludselig bliver spolet meget hurtigt i dem, i blot et kort øjeblik, eller der er en der ligesom "skubber" til cd'en så der kommer sådan en piv-lyd. Lidt svært at forklare :). De lyder akkurat lige sådan når CD'en er brændt og kommer over i en CD-afspiller. Og det er KUN de to numre. Det er virkelig underligt og jeg har ikke fundet nogen løsning på problemet.

Håber på et hurtigt svar da dette haster!!
På forhånd tak
Mvh Jakob
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2009 - 23:43 #1
Brug en anden software? fx Express Burn
http://www.nch.com.au/burn/index.html
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2009 - 23:48 #2
Hvis du bruger Vista er der også en indbygget software der.
Hvis intet virker så er det et problem med filerne.
03. april 2009 - 06:31 #3
Tanke:
Konvérter filerne til *.wav format først ?
Avatar billede csfreak Nybegynder
03. april 2009 - 07:54 #4
wikzo: Grunden til jeg bruger Nero er at den brænder filnavnene med på audio cd'en, gør dit Express Burn også det? Og jeg tvivler stærkt på det er et problem med filerne da de er i præcist den samme kvalitet som de andre der bliver brændt på CD'en, men dem er der ingen problemer med.

karise_larry: Ja, det vil jeg forsøge mig med!
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2009 - 10:51 #5
Det ved jeg faktisk ikke, men er ret sikker på det.
Avatar billede csfreak Nybegynder
04. april 2009 - 11:20 #6
Det virkede at konvertere til .wav format, så det var meget simpelt. karise_larry læg gerne et svar.
04. april 2009 - 11:30 #7
Ping...
(Deles mellem flere ?)
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2009 - 18:22 #8
var filerne ikke allerede i .wav? Nå ja det kan jeg jo sige mig selv nu, men tak for de 100 btw
Avatar billede csfreak Nybegynder
05. april 2009 - 13:53 #9
Nej, de var som sagt i 320 kbps mp3 :)
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2009 - 11:21 #10
nå for.. ups. ^^