Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
31. marts 2009 - 11:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Home

Jeg har et problem med min bærbare computer.
Jeg kan ikke gå ind i Fjern Programmer og forsøge at fjerne et program. Meddelelsen jeg får er: C/Windows/System 32/shell.dll, adgang nægtet.
Jeg får også 2 fejlmeddelelser når jeg starter bla.a.:
Kunne ikke indlæse sti.dll
Hvad kan der være galt?
Avatar billede Jensen DK Novice
31. marts 2009 - 12:40 #1
Har du installeret et vista udsende?
Avatar billede Jensen DK Novice
31. marts 2009 - 12:43 #2
Hvis det er tilfellede så er løsningen her.
Jeg har fundet ud af problemet,klik på vista inspirat, derefter klik på Res files og slet 44 shell32.dll, gå derefter til windows klik på system 32, find shell32.dll omdøb den til shell32.d, tryk enter den vil så bede om XP skiven, men bare genstart og der bliver automatisk lagt en ny fil shell32.dll ind,nu kan den gamle fil slettes den burde være nem at finde,fejlen er væk og man beholder vista inspirat.
Løsning af Silbidor.
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
31. marts 2009 - 12:49 #3
Undskyld, men du ved godt at det en computer med XP home, ikke?
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
31. marts 2009 - 12:51 #4
og, jeg kan slet ikke komme ind i nogen af mapperne i kontrolpanel der har med system og lignende at gøre.
Avatar billede nut Nybegynder
31. marts 2009 - 13:04 #5
kan det måske være at den ikke er aktiv?
Avatar billede Jensen DK Novice
31. marts 2009 - 13:12 #6
Du skal i windows mappen i roden af C drevet, har du ikke  vista inspirat installeret, det er et program som får XP til at ligne vista, kan det godt være at det sidste af min løsning virker i dit tilfælle,gå til windows, højreklik på C drevet vælg stifinder, klik på windows mappen, klik på system 32, find shell32.dll omdøb den til shell32.d, tryk enter den vil så bede om XP skiven, men bare genstart og der bliver automatisk lagt en ny fil shell32.dll ind,nu kan den gamle fil slettes den burde være nem at finde,fejlen er væk.
Løsning af Silbidor
Avatar billede Jensen DK Novice
31. marts 2009 - 13:37 #7
Virkede det?