Avatar billede thomassn Nybegynder
28. marts 2009 - 18:59 Der er 1 kommentar

hjælp tæller?

Hej ville høre om nogen af jer kunne hjælpe mig.
Jeg går til roning og når vi træner bruger vi en lille box der hedder en stroakebox, den kan måle tempoet vi roer i, altså hvor mange tag i minuttet, den virker ved at under sædet sidder der en ligge magnet der køre hen over en senser også går sinalet ind i boxen også viser den hvor mange tag man tager i minuttet.
men problemet er bare sådan en stroakebox koster 1900 kr. og den virker jo bare som en alm cykel computer som man kan købe for et par hunderede.

men vil bygge en selv jeg mangler bare en tæller der tæller hvor mange pr. min og kan køre på batterier har kigget på nettet men kan ikke finde noget der kan bruges er der nogen der hved hvor man kan købe sådan noget ?
Avatar billede drenriza Nybegynder
28. marts 2009 - 19:09 #1
Aner ikke hvor man kan købe sådan en.

Men det med batterier. Skil den af og med en lodekolpe sæt + og - til, til et batteri.