Avatar billede loxx-- Nybegynder
28. marts 2009 - 14:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Styr musikken via trådløs netværk?? (mp3)

Hej

Hvad er der af muligheder for at styre afspilning af mp3 via en trådløs fjernbetjening eller lignende?

Jeg har alt mit musik til at ligge på min stationære PC - musikken afspilles pt igennem mit anlæg via kabel, som betyder at jeg skal hen til computeren, hver gang der skal skiftes sang (winamp).

Hvad er der af alternativer? Kan man få en boks, hvor MP3-musikken kan lagres og den kan kobles til anlægget og styres via en trådløs fjernbetjening med display?

Alle former for input modtages :)
Avatar billede kendanmark Praktikant
28. marts 2009 - 16:05 #1
Prøv at se på Apple Airport Ekspress. Med den koblet til dit anlæg kan du trådløst afspille din musik via iTunes....
Avatar billede loxx-- Nybegynder
31. marts 2009 - 22:41 #2
Stort tak! Lige hvad jeg skulle bruge - smid et svar.
Avatar billede kendanmark Praktikant
12. april 2009 - 11:21 #3
Super godt at du kunne bruge det
Avatar billede gustenmaster Nybegynder
15. april 2009 - 14:57 #4
En anden mulighed er Logitech Squeezebox

http://www.av-connection.dk/?PGr=1729&ML=595

Der styrer du det hele fra fjernbetjeningen, hvor du også kan se albumcovers mm.