Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
27. marts 2009 - 11:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lyd i Windows Vista Home Premium

Jeg har pludselig fået et problem med lyden i Vista når jeg skal afspille en video.
Jeg har også problemer med f.eks. at høre indlæg fra TV og lignende, der er bare ingen lyd på.
Jeg har ingen problemer med lyden når jeg spiller musik fra selve
computeren.
Det har virket, hvad kan der være sket?
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2009 - 11:26 #1
måske mangler du bare et codecs til playeren.

der ligger et her hos freewindows

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=68&lid=339

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2009 - 11:29 #2
der ligget også et hos vistaguide man kan bruge men husk at afinstalllere inden du lægger et nyt ind - af hensyn til konflikter.

http://vistaguide.dk/?VistaCodecPackage5.0.9/Drivers/Programmer/201

men prøv lige det første jeg skrev om.

m.v.h
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
27. marts 2009 - 11:33 #3
Den reagerer kun med at den ikke kan finde relevante filer og så vidt jeg kan se er filerne ikke til Vista.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2009 - 11:37 #4
#3

hvilke filer kan den ikke finde- filerne er ikke til vista.

jeg forstår ikke helt hvad du mener
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
27. marts 2009 - 11:41 #5
Nu virker det. Det var mig der gjorde forkert. Sorry. Send et svar
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2009 - 11:46 #6
fint men skriv lige kort hvad du gjorde forkert eller rigtigt.

det behøver ikke være H. C. Andersens samlede værker men bare ganske kort.
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
27. marts 2009 - 11:49 #7
:-)Der er tale om en zip fil og jeg brugte et forkert program til at åbne med. Banalt, men sådan var det.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2009 - 11:51 #8
ja man kan ikke vinde hvergang men det er sjovt at deltage siger dem der vinder.