Avatar billede reffub Nybegynder
27. marts 2009 - 09:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

min scroll virker ikke på min mousepad

Har for et par dage siden fået en ny bærbar HP DV7-1195e, men så her til morges da jeg startede computeren op, virkede mit scroll ikke på min mouse pad, da jeg lukkede computeren ned iaftes var der ingen problemer.
Synes også den installede et eller andet da jeg tændte for den her til morgen, og blev bedt om at genstarte.

Hvordan kan jeg få den til at virke igen?
Avatar billede woller Nybegynder
27. marts 2009 - 15:43 #1
Hmm...
Umiddelbart vil jeg sige det lyder som om at det du installerede har forstyrret din driver. Prøv at gå ind på www.hp.dk og find den :)
Avatar billede reffub Nybegynder
28. marts 2009 - 10:54 #2
Har været inde og kigge deres hjemmeside, men kan ikke finde ud af hvilken driver der skal til.
Der er mange forskellige driver, men hvilken software er til min touchpad?
Avatar billede woller Nybegynder
28. marts 2009 - 14:32 #3
hmm.. hvilket styresystem kør du med?
Avatar billede reffub Nybegynder
28. marts 2009 - 15:18 #4
Jeg har fået det til at virke igen, var inde i HP recovery manager, og der fandt jeg software til mousepad.
Avatar billede woller Nybegynder
28. marts 2009 - 15:56 #5
ok :)
Avatar billede reffub Nybegynder
14. april 2009 - 13:23 #6
virker perfekt nu :)