Avatar billede lolman Nybegynder
26. marts 2009 - 19:14 Der er 1 løsning

jquery. Fjern gamle jquery funktioner. ?! | load() - giv gamle jquery funktioner

Hey. Jeg har en side kørerende mhf. jquery. Hvor jeg bruger load() functionen til at hente forskellige ting ind. problemmet er bare at de ikke får de sidens functionen med. altså: jeg laver fx. auto-dropdown på <dl>-tags så undertagget <dd> bliver skjult og vist hvis man trykker på <dt>-tagget. Denne funktion får mine ajax'et dl tags bare ikke.

Nu har jeg så lavet en funktion jeg kører hver gang jeg kører en load() funktion. problemet er desværre at jeg så får mange funktioner til at køre på de samme elementer og oven i hinanden.

er der en måde hvor man kan fjerne gamle funktioner eller få loadet indhold ind under de gamle funktioner. ?

på forhånd tak :)
Avatar billede lolman Nybegynder
26. marts 2009 - 20:16 #1
flytter til rigtig kategori: http://www.eksperten.dk/spm/869752