Avatar billede kentm Nybegynder
25. marts 2009 - 11:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Banner på fuldscreen flashside? - Har pt tabel med width="100%" height="100%"

Hejsa.

Jeg har en flash side, (hvor jeg ikke kan ændre på flash indholdet).

Jeg bruger pt den kode jeg har vedhæftet.

Jeg vil meget gerne sætte et banner ind i venstre side, men stadig have en fuld screen side, der tilpasser sig brugeren windue.

Nogle der kender en god løsning ??

Venligst Kent

Kode:
</head>

<body topmargin="0" bottommargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0">
<table width="100%" height="100%"  border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
  <tr>
    <td><OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/
swflash.cab#version=6,0,19,0" WIDTH="100%" HEIGHT="100%">
      <PARAM NAME=movie VALUE="XXX.swf">
      <PARAM NAME=quality VALUE="high">
      <PARAM NAME="menu" value="false">
      <EMBED src="XXX.swf" quality=high menu=false WIDTH="100%" HEIGHT="100%" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" scale="noscale"></EMBED>

    </OBJECT></td>
  </tr>
</table>
</body>
</html>
Avatar billede kentm Nybegynder
30. marts 2009 - 10:58 #1
Ingen der kan hjælpe eller har et bud ? :-S
Avatar billede kentm Nybegynder
23. april 2012 - 14:21 #2
Lukker