Avatar billede mvbrylle Nybegynder
24. marts 2009 - 20:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Software/hardware update

Hej Eksperter

Findes der et gratis program el. anden metode til nemt at opdatere hardware og software på pc'en
Avatar billede aners Nybegynder
24. marts 2009 - 20:15 #2
Den dag der kommer en applikation, som kan opdatere hardware giver jeg fandme en bajer.
Avatar billede Slawomir Seniormester
24. marts 2009 - 20:20 #3
mvbrylle jeg der findes programmer der fortæller dig om der er nogen programmer der skal opdateres bl.a. Update Notifier og Update Checker, men der findes også andre :)

MichaelWJ-IT hvad er det du ikke forstå i spørgsmålet?????

aners glæder mig at høre for det udkommet imorgen :)
Avatar billede kile Nybegynder
24. marts 2009 - 21:02 #5
Vil det sige at jeg kan opgrader mit hardware med det program ?
Hvis jeg henter Advanced SystemCare, kan jeg så få et bedere grafikkort på min bærebare?
Avatar billede osigaard Nybegynder
24. marts 2009 - 21:16 #6
Det er så absolut ikke muligt at opdatere Hardware Softwaremæssig.
:-)
Avatar billede kile Nybegynder
24. marts 2009 - 21:21 #7
Er det ikke ?
jamen er det da ikke det der svares på
Avatar billede Slawomir Seniormester
24. marts 2009 - 22:46 #8
MichaelWJ-IT  nå man version 3.2.0 har ikke noget driver update
Avatar billede osigaard Nybegynder
24. marts 2009 - 23:13 #9
Der findes div. programmer (Software), der kan undersøge om der findes nyere drivere til til din Hardware,
Drivere = Software der styrer din Hardware.
Hardwaren vil altid være den samme. specielt på bærebare er det ikke muligt at skifte Grafikkort, da Grafikkort normalt er in integreret del ag Bundkortet.
Avatar billede mvbrylle Nybegynder
25. marts 2009 - 10:43 #10
Tak for interessen. Jeg tror jeg fik fat i at hardware selvfølgelig ikke fysisk kan opdateres med mindre man skifter det (som osigaard forklarer), og derfor beklager jeg at jeg ikke udtrykte mig ordentligt! Hvad jeg er ude efter, er selvfølgelig et program der kan opdatere alm. software og software til alt mit hardware.

Jeg er i besidelse af gratisversionen af Advanced System Care, men synes ikke det er muligt at finde de opdateringer jeg efterspørger. I øvrigt vil jeg lige høre om Advanced System Care, efter ekspertens mening, har erstattet Ccleaner, der er blevet anbefalet her på siden i et stykke tid.
Avatar billede Slawomir Seniormester
25. marts 2009 - 13:34 #11
hvad vælgte du ?

prøv at fjerne ASC helt med revouninstaller og hent derefter den sidste nye version af ASC.

om det er det ene eller det andet, det er nu hvad den enelkte individ foretrækker.
personligt foretrækker jeg at bruge nCleaner