Avatar billede super_glenn Nybegynder
23. marts 2009 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Apple cinema display "acryl udgaven - 1. generation" kompatibel med macbook pro 1. generation

Hej Alle

Jeg går og overvejer at købe en ekstern skærm som jeg kan hooke min macbook pro op til når jeg er hjemme. Så har jeg set at brugte cinema displays i den tidlige udgave dvs. dem der var lavet af acryl er forholdsvis billigt til salg brugt, men spørgsmålet er så hvor let disse to stykker hardware er at sætte sammen? vil det med andre ord være nemt og gnidningsfrit at bruge en cinema display acryl skærm med en macbook pro 1. gen?
Avatar billede super_glenn Nybegynder
24. marts 2009 - 17:03 #1
Slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
24. marts 2009 - 23:13 #2
du skal have sådan en bandit her

http://store.apple.com/dk/product/M8661Z/B?fnode=MTY1NDA5OQ&mco=MjIzNTkyNw&p=1&s=topSellers

for at det kan fungere, de ældre apple skærme kommer nemlig med en adc port, og den er lidt større, men kort fortalt så er det dvi med strøm i, dvs. 1 kabel fra komputer til skærm, og så får skærmen strøm igennem maskinen, men sådan fungere det ikke mere.
Avatar billede super_glenn Nybegynder
25. marts 2009 - 18:18 #3
Nå det var da lige værd at få med så kan det jo ikke betale sig at købe en ældre skærm når der er en ekstra udgift på 800,- tak for hjælpen!
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
26. marts 2009 - 10:53 #4
det var så lidt.
Og nej, det er som regl ikke det værd, men har haft kunder som allerede havde købt skærmen, så de måtte bide i det sure æble når jeg fortalte dem at det lige ville komme til at koste 800,- mere.