Avatar billede lillbi Nybegynder
23. marts 2009 - 13:10 Der er 4 kommentarer

Kan man slå RIS til og fra?

Jeg skal have testet en anden ris-løsning og skal midlertidligt have slået vores gamle ris-service fra så den ikke lytter pxe. Er det ok at fjerne fluebenet "Respond to client computers requesting services", og senere slå den til igen? Jeg skal være sikker på at alti virker igen når jeg slår den til.
Avatar billede riversen Nybegynder
23. marts 2009 - 14:11 #1
du kan jo bare stoppe Remote Installation servicen
Avatar billede lillbi Nybegynder
23. marts 2009 - 14:20 #2
Hvis du mener net stop binlsvc så har jeg prøvet det, men det stopper den ikke i at lytte efter pxe. Men er det ok at fjerne omtalte flueben?
Avatar billede riversen Nybegynder
23. marts 2009 - 14:38 #3
ok, det gør det ellers her. Det andet har jeg ikke prøvet, men du kan jo forsøge. Det er jo nemt at sætte fluebenet igen.
Avatar billede lillbi Nybegynder
24. marts 2009 - 08:02 #4
Det jeg vil sikre er at jeg bare kan sætte fluebenet igen og så virker det hele igen. Men det er jo ikke sikker at det er sådan. Så meget kender jeg ikke til deg gamle RIS.