Avatar billede jcr Nybegynder
18. marts 2009 - 17:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

poker tips

Hej. Er nu klar til at spille poker med rigtige penge - dog ikke i det vilde western men på niveau med relative lave satser. (skal jo ikke tabe mere end man har råd til).
Jeg har tænkt mig at lade startbonussen være det beløb jeg i første omgang vil se om jeg kan få forøget.

Er der nogen som har personlig erfaring med et pokerrum som er nem at komme til for en begynder (helst dansk) og som er troværdig og reelt?

På forhånd tak for svaret.
Avatar billede jcr Nybegynder
18. marts 2009 - 23:54 #1
spørgsmålet lukkes.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. marts 2009 - 00:17 #2
Vandt du?  :-)
Avatar billede jcr Nybegynder
19. april 2009 - 08:05 #3
Ja en smule :-)