Avatar billede lawaetz Nybegynder
17. marts 2009 - 21:17 Der er 1 kommentar

køb af bærbar?

Er på udkig efter en erstatning til min Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3205 12"... Har kun haft gode erfaringer med den, men den nye skal have:

12" eller 13"
God batteritid
Indbygget UMTS 3G modem

Jeg har kigget på: LENOVO Thinkpad X301 13.3" WXGA+

Er der nogen der har nogen fede bud på bærbare i den kaliber? Evt i federe design?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
17. marts 2009 - 22:11 #1
Taler vi design så synes jeg personligt at X200, X301 fra Lenovo er pæne - men mange vil nok finde dem for firma-agtige.

Så der er også Mac Air, Samsung X360 (som jeg dog synes er underdimennsioneret rent hardwaremæssigt) og ikke mindst Dell Studio XPS 13. Få af dem har dog 3G-modem - det er ikke rigtigt udbredt på det danske marked.