Avatar billede tmoltsendk Nybegynder
17. marts 2009 - 16:24 Der er 4 kommentarer

Forslag til e-løsning

Hejsa

Nu håber jeg, at i kan hjælpe mig.. Jeg aner ikke om dette er den rigtige kategori :o)

Jeg skal bruge en hjemmeside-løsning, hvor jeg kan vise mine billeder (MED EXIF DATA).. Der skal være mulighed for at holde en rimeligt simpelt og stilrent design men samtidigt muligheder for at tilføje flere funktioner som f.eks.afsendelse af emails fra hjemmesiden..

I første omgang er prisen lidt underordnet :)
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 21:45 #1
Umiddelbart lyder det ikke til at være en kompliceret opgave, så enten er den det ikke eller også har du ikke specificeret den særlig meget :D

Kan du ikke skrive lidt flere detaljer til osj@device.dk så vil jeg gerne se på sagen og give dig noget feedback.
Er det en opgave jeg kan klare vil jeg selvfølgelig også give dig et bud på den.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
21. marts 2009 - 10:47 #2
Jeg vil også gerne høre lidt mere om opgaven.

Kontakt mig gerne på mail@gadensgaard.dk for en uforpligtende dialog, så kan jeg eventuelt komme med et (helt uforpligtende) tilbud.

PS: Hvad er EXIF DATA?
Avatar billede tmoltsendk Nybegynder
21. marts 2009 - 22:59 #3
Jeg fremsender i løbet af wekenden en beskrivelse af opgaven til jer begge to og hører, hvad i kan tilbyde.

EXIF Data er det samme som meta data - altså det område af billedefilen, der fortæller, hvornår det er taget og med hvilke indstillingerne.

Siden skal gerne minde lidt om zozoom.dk men have muligheder for at tilføje flere funktioner til siden.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
23. marts 2009 - 10:58 #4
Du må gerne sende flere informationer til os også.
Du kan fange mig på psj@taketwo.dk

Hvis det har interesse kan jeg fremsende lidt informationer om hvem vi er og hvilke kompetencer vi har?

Mvh Peder