Avatar billede tage Nybegynder
05. juli 2001 - 00:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

linger en fejl sikkert tilstand !!

Hejsa eksperten`s bruger
Her idag da jeg skuller åbne min pc, fandt jeg ud af at det var noget, det var helt galt !! skærmopløsninge er helt lav og farvner virker heller ikke optimalt, det linger en felj sikkert tilstand bare ikke helt for det står ikke fejl sikkertilstand.
Først trode jeg det var skærmkoret der var gået og ikke tingte mere over det. Jeg ville lige en tur på nette, men nej jeg kunne ikke logge på det lyder meget underligt.
Jeg har kørt en scandisk, også den store scandisk selv om jeg vist at det ikke hjalp.
jeg har selvfølig også slukket den helt og lad den stå et pr. timer slukket, hvis den nu var løbet varm !! men stadig unden hjælp

Håber i kan hjælpe mig !!
på forhånd tak !!!
Hilsen Jesper Tage
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. juli 2001 - 00:55 #1
har du prøvet at gå i kontrolpanelet og dobbeltklikke på skærm-ikonet og ændre din opløsning og farver?
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2001 - 00:55 #2
Højreklik på skrivebordet|Indstillinger|
Så sæt opløsningen op igen, Minimum 800 x 600, og ændre farverne til mindst 16 bit
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. juli 2001 - 00:56 #3
har du checket dine internet indstillinger?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
05. juli 2001 - 01:00 #4
Har du virus program på maskinen.
Ellers er her en online scanner:
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
kræver adsl ellers kan det blive dyrt, men er nem og bruge.
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. juli 2001 - 01:00 #5
der er noget der hedder system gendannelse. prøv det.
jeg har haft lignende problem og det hjalp gevaldigt:
http://www.eksperten.dk/spm/72744

start >> programer >> tilbehør >> systemværktøjer >> systemgendanelse

eneste bagdel er man finder aldrig ud af Hvad det egentlig var der gik galt :)

mvh JakobA
Avatar billede tage Nybegynder
06. juli 2001 - 00:28 #6
hej igen jeg har prøvet at lavet skærm opløsninge om men stadig uden det blivet anderledes den skriver ingen gang om man vil prøve den i 15 sek den skrive bare at den først går i kræft efter en genstartning og efter den er genstaret er der stadig ingen resutat

eric-pedersen  >>> jeg kan jo ikke lave en onling scandning når min pc ikke vil gå på nettet !!

jakoba  >>> det spå..du har fundet lydet helt som mit problem også med de blå skærme og jeg vil da prøve det med at lave en systengendanelse det bliver bare desværre ikke i dag !!

kimrosgaard  >>> der er ikke noget galt med min internet indstilling, selv om det kunne lyde, som om der var noget galt der!!

Jeg siger tak, for alle dem der har prøvet at hjælpe mig med der er bare desværre ikke nogle der har kunne hjælpe mig i nu men håber stadig

Hilsen Jesper Tage
Avatar billede tage Nybegynder
08. juli 2001 - 14:19 #7
jeg vil gerne sætte point op til 400 hvis det kan hjælpe mig i at få min pc tiil at køre igen ????? så hvis det er en der har det rigtig svar så kom med det og point vil blive dine !!!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. juli 2001 - 14:22 #8
Kig lige under kontrolpanel, System, Hardwareenheder (er det ikke sådan den hedder?) ;)

Der er vel ikke et gult mærke ud for dit grafikkort?

For mig lyder det som om din konfiguration har smidt grafikkortdriveren. Prøv at geninstaller den. :)

NanoQ
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. juli 2001 - 15:29 #9
hvilken skærm har du installeret? hvis det er en standard skræm, prøv da at ændre den til en svga-skærm!
Avatar billede tage Nybegynder
09. juli 2001 - 23:13 #10
jamme tak for i prøvet at hjælpe mig med der var ingen svar der kunne hjælpe mig så jeg har taget den hårde vej skrev format c: og så kan i jo godt renge ud hvad der så sker men pyt min pc er blivet meget hurtiger og uden fejl som jeg havde et pr. stykker af !! så jeg lukker dette spørgsmål
jo mit problem forsvant ved at slette alt !!!