Avatar billede Torben_S_Olesen Nybegynder
10. marts 2009 - 12:56 Der er 1 kommentar

Outlook - exportere E-mail + kontakter

Jeg bruger windows XP profesional 2 + office xp pro + office 2003 prof...
spørgsmålet er hvordan exportere jeg E-mail + kontakter så jeg kan impotere dem igen i office small business 2007

da jeg installere den på min computer, efter jeg har lavet exportering og gerne vil have disse impoteret i dette igen...

på forhånd tak

Torben
Avatar billede ebbesen Nybegynder
11. marts 2009 - 14:43 #1
Hvis du eksporter til en pst fil, kan den som regel læses ind igen i en anden Outlook.
Importer fra fil og peg på den. OK.