Avatar billede maskeredesveske Nybegynder
08. marts 2009 - 14:31 Der er 3 kommentarer

Hjælp til ny computer.

Hejsa !

Jeg har i et stykke tid gået og tænkt over at anskaffe mig en ny computer.
Er der nogle der kan give mig nogle hjemmesider, hvor man selv kan vælge dele til computeren, som de så samler for en? Jeg har ikke rigtig lyst til at give mig i kast med at samle en selv, men vil meget gerne selv kunne vælge delene i computeren. Jeg vil også meget gerne have forslag til hvad jeg skal putte i.
Ved at processoren skal være en E8500(har valgt ikke at tage quad core, og synes at core i7 er for dyr endnu) og at der skal 8gb ram i.

Hvis det lade sig gøre at lave en til 6000-8000 ville det være deligt!

PS. Jeg er klar over at man skal bruge 64bit-os osv.

Tak på forhånd!
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
08. marts 2009 - 15:13 #1
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

her er svaret på dit spørgsmål, bemærk! at computeren bliver leveret med en E8400 3.00Ghz og 6Mb cahce, en god stabil processor, da jeg selv sidder med denne processor.
Avatar billede maskeredesveske Nybegynder
08. marts 2009 - 17:34 #2
Jeg har været ved at kigge på mm-visions computere.
Jeg har også kigget lidt på Føniks computer,
http://fcomputer.dk/index.php?show=sys_make&systemlinkid=68262

Men den fra mm-vision er måske bedre?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2009 - 14:21 #3
Jeg kan klareste anbefale MM-visions