Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2009 - 12:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Points til Why for et godt link

Til dem som vil teste deres Nat/firewall "udefra" er canyouseeme.org et godt link. Smid et svar (Why)
Avatar billede why Nybegynder
07. marts 2009 - 16:01 #1
Ok tak. Jeg kommer efterhånden så sjældent på eksperten.dk at jeg ikke kender omgangsformen (bruger næsten altid ubuntuforums nu pga. mit styresystem - de er oftest også supervenlige). Men tak, meget sympatisk jape44. Jeg lader dog mit oprindelige spørgsmål stå åbent lidt endnu. Jeg håber der dukker en op der ved præcis hvad der er galt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2009 - 12:05 #2
Hvilket spørgsmål drejer dette sig om?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2009 - 12:10 #3
http://www.eksperten.dk/spm/866594

Nu er det ikke for at være lyseslukker, men det du laver her er ikke tilladt.

Du vil give point for et link i et spørgsmål der ikke er oprettet af dig, dvs. der er ikke andre der kan svare = pointoverførsel.

12. tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk's brugere.
13. tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2009 - 12:11 #4
men ja canyouseeme.org er et godt link <:)
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2009 - 17:42 #5
Jeg har ellers set mange oprette et spørgsmål kun for at dele point, hvis der ikke er andre muligheder.

Men der er måske andre muligheder?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2009 - 23:08 #6
jape44 nej det er er ikke.
Avatar billede why Nybegynder
11. marts 2009 - 00:03 #7
Det betyder ikke noget med de point. Bare læg et svar selv jape44 og tag dem tilbage - så har du vist ikke gjort noget galt. Helt fint for mig.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2009 - 08:51 #8
tja, fint nok