Jeg har følgene problem, som jeg gerne vil have hjælp til at løse - Når jeg aktivere vores printer enten via værktøjslinien eller tænder for den manuelt - starter softwaren til vores digitale kamera på skærmen.
Tak - Jeg har prøvet at afinstallere softwaren og installere den igen, men om jeg genstartede computeren inden jeg installerede softwaren igen er jeg ikke sikker på - jeg prøver dit forslag og vender så tilbage med et svar på resultatet.
Med drivers mener jeg det software, som hører til din printer og kamera.
Der følger som regel en cd-rom med, når man køber, men for at sikre sig mod inkompatibilitet og opnå maksimal stabilitet, bør man gå ind på producentens hjemmeside og downloade den nyeste udgave.
Det er med IT-problemer, som med de fleste andre problemer: Man er nødt til at starte fra en ende af :)
Skal det være helt godt, så hent nyeste drivers, afinstaller både printer og kamera, brug CCLeaner, genstart og installer printer+kamera påny, men med de nyeste drivers.
Du skal afslutte tråden uanset hvad (det gøres ved at bede den, der skal have point om at lægge et "svar" - er der ingen brugbar løsning lægger du selv "svar" og acceptere dette).
Men jeg synes da, at du indtil videre skal lade tråden stå åben og så skrive resultatet herind, når du får tid til at afprøve forslaget.
Problemet er løst - jeg fandt og installerede en software opdatering på Fujifilm Global - Under installitionen blev jeg advaret af Microsoft og McAfee om at jeg ikke bør installere denne software pga. ikke gyldigt id eller sådan noget lignende - har jeg lavet en brøler - får evt. et nyt problem.
Ja det var også min opfattelse og derfor forsatte jeg - selvom jeg blev advaret - problemet blev løst - hvilket jeg er meget glad for og jeg vil derfor sige dig mange tak for din hjælp. Jeg vil bede dig om at lægge et svar.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.