Avatar billede jacob172100 Praktikant
06. marts 2009 - 17:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lægge sms-beskeder ind på computeren

Hej eksperter

Jeg vil høre om det på nogen måde kan lade sig gøre at importere sms-beskeder fra min telefon (Nokia 6300) ind på min computer ind i et tekstdokument el.lign.?
Avatar billede Martin-Vinstrup Nybegynder
06. marts 2009 - 17:49 #1
Det findes sikkert nogle programmer...

Men du kunne også prøve zyb.com :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. marts 2009 - 18:20 #2
Nokias phonesuite eller hvad det hedder, kan tricket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. marts 2009 - 18:21 #3
martin-vinstrup> undskyld men hvorfor svarer du, når du ikke giver en løsning?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. marts 2009 - 11:43 #4
Martin har skam også svaret - www.zyb.com er en hjemmeside til synkronisering til en internetkonto over GSM nettet.

På den måde behøver man ikke en aktiv forbindelse mellem telefon og en PC, som Nokia PC-Suite (ikke phone suite) kræver.

Så Martin har såmænd svaret lige så korrekt som dig :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. marts 2009 - 11:55 #5
Ved nærmere eftertanke - det er kun kontaktoplysninger og kalenderen der kan synkroniseres på ZYB - ikke SMS´er.

Så du er nødt til at have en forbindelse mellem din telefon og din PC, og så have Nokia PC-Suite installeret, for at kunne hente tekstbeskeder. PC-Suite hentes på Nokias hjemmeside.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2009 - 23:07 #6
ole ;)
Avatar billede jacob172100 Praktikant
26. juni 2009 - 15:42 #7
Jeg har nu hentet Nokia PC Suite, så hvis john_stigers smider et svar, smider jeg lige points ;)
Avatar billede jacob172100 Praktikant
18. august 2010 - 13:15 #8
John, smider du et svar?

Tak for forslaget, Ole, men det var Johns svar som jeg i sidste ende kunne bruge :)
Avatar billede jacob172100 Praktikant
01. september 2011 - 20:56 #9
Lukker