Avatar billede sleeper Nybegynder
06. marts 2009 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Home server

Hej

er det nogle der kører windows home server som kan give mig lidt input?

Jeg ved at der tidligere har været store problemer med denne software, faktisk så stor at den ødelagde dokumenter og andre ting.

er der nogle der kan svare mig på om dette er blevet løst, og man sikker kan stille en sådan maskine op?
Avatar billede SBSlove Nybegynder
24. april 2009 - 12:40 #1
Hejsa

Homeserveren er i orden på nuværende tidspunkt..

Men vil ikke bruge den til meget andet end en forvokset NAS server
Avatar billede sleeper Nybegynder
24. april 2009 - 22:43 #2
Hej

Meningen med den skulle jo gerne være, at du har en enkelt og billig server, som er let at sætte op til fjernaccess og backup
Avatar billede sleeper Nybegynder
10. november 2009 - 21:12 #3
lukker