Avatar billede MadsJakobsen Nybegynder
06. marts 2009 - 12:40 Der er 1 kommentar

VGA -> DVI?

Jeg har fået nyt grafikkort kun med DVI-udgange. Har kun en skærm med VGA-stik, men der medfølger også en DVI-VGA converter, så det er ikke noget problem. Men jeg tænker på, hvor meget bedre billedet bliver, hvis jeg køber en ny skærm med DVI?
Avatar billede Skumlos Nybegynder
06. marts 2009 - 21:27 #1
Som udgangspunkt bliver billedet oftest kun en smule skarpere, samt farver en smule dybere og bedre definerede. Det skal dog siges mange slet ikke kan se forskel. Det er svært at sige "hvor meget bedre" da det jo er individuelt hvornår man synes noget er godt...