Avatar billede brinck10 Nybegynder
04. marts 2009 - 15:39 Der er 1 løsning

Sjfoto.dk V2 Konstruktiv Kritik

Hej Eksperter.

Jeg vil gerne have feedback på Sjfoto.dk V2, og det skal være alt mellem himmel og jord, dvs. brugervenlighed, stilgennemførlighed, designmæssigt, etc. Jo flere input jo bedre, men dog skal de være kreative og seriøse.

Jeg vil gerne have at i tjekker siden på en bestemt måde, da det hjælper mig med at få svar på de ting, jeg er usikre omkring. Sådan skal i gøre:

1. Først går i ind på siden, holder den åben i 5-15, mens i udforsker den, lukker den igen og kommer tilbage hertil, og skriver jeres førstegangsindtryk. Gør det nu: www.sjfoto.dk/dem/

2. Så vil jeg bede jer om at gå ind på den, som skulle i bruge den. Det er nu i skal tjekke design og brugervenlighed ect. og komme med jeres egen mening. Kan i f.eks finde ud af at navigere rundt på den? www.sjfoto.dk/dem/

3. Til sidst har jeg nogle ting jeg gerne vil have konkret feedback på:

    Først og fremmest klik på en nyhed, og fortæl mig hvorvidt det er godt med popup-boxen: Passer den stilmæssigt? Er teksten tydelig? Lægger du mærke til luk-knappen i højre hjørne?
    Tror du at det automatisk vil falde folk ind, at de kan klikke på nyhederne? Uddyb gerne...

    Derefter vil jeg gerne have nogle inputs om menuen oppe i venstre hjørne. Som den ser ud nu synes jeg at den er lidt kluntet. Normalt skulle den have været nede under teksten "A screen resolution of...," og det så godt ud, men når der er så mange gallerier bliver det alt for uoverskueligt, så jeg må finde på noget andet. Den eneste idé jeg har nu, er, at lave en menuknap der hvor menuen er nu, som hedder "Galleries," og når man så holder musen over den, så kommer alle gallerierne som en slags dropdown; bare ud til siden. Kan den holde vand?
    Ellers ser jeg kun den nuværende menu som en mulighed, medmindre du har andre idéer?

    Sidst men ikke mindst vil jeg bede dig om at tjekke gallerierne. Hvad synes du om temaet?
    Åben et af dem og lad som om du var en bruger, svar derefter på følgende spørgsmål: Fandt du ud af at du kan hoppe mellem gallerierne, ved at bruge "Galleries" menuen?

Har du nogen andre idéer, eller anden konstruktive kritik, så skriv endelig. Orker du ikke at gøre som jeg har skrevet, så inspicer siden, som du normalt ville have givet den kritik.

På forhånd mange tusinde tak.
Frederik
Avatar billede brinck10 Nybegynder
06. marts 2009 - 15:14 #1
Lukker, da ingen har tid til at svare!