Avatar billede koxxx Nybegynder
04. marts 2009 - 14:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pauseskærm starter ved brug af computer!

Hej Eksperter

Jeg har et irriterende problem. Hvis jeg ser en film på min arbejds-computer, så starter pauseskærmen alligevel.

Jeg har ikke rettigheder til at disable pauseskærmen på grund af brugerrettigheder.

Har i nogle forslag?

Mvh
koxxx
Avatar billede ladyhawke Novice
04. marts 2009 - 14:58 #1
Tjah, hvis din arbejdsgiver ikke vil give dig rettigheder til at pille ved de indstillinger (du kunne jo evt. spørge om de ville slå pauseskærmen fra for dig?), så er det måske fordi de mener at det er en arbejdsmaskine og ikke en hjemmebiograf...

Hvis du vil undgå pauseskærmen, kan du da også puffe til musen med jævne mellemrum, svarende til kort før pauseskkærmen ville være gået i gang
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
04. marts 2009 - 15:05 #2
Hej..
prøv følgende - gå ned i "kør/(run)" og skriv "regedit" efterfulgt af (Return/Enter)..

se om du kan finde mappen "HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel" og dernæst finde screensaver/ hvis den står på "1" skal du lave den om til "0"--- (1=Aktiv/0=Deaktiv)..
Avatar billede koxxx Nybegynder
04. marts 2009 - 15:11 #3
Det er såmænd ikke fordi den ikke må være slået til, men problemet er, at jeg rejser meget for firmaet og det vil være træls at slæbe to computere med.

MichaelWJ-IT - Jeg har forsøgt mig med det, venter og ser om det virker :)
Avatar billede ladyhawke Novice
04. marts 2009 - 15:30 #4
Ja men hvis du rejser meget i det regi, hvorfor kan du så ikke få din søde sysadmin til at slå den fra, eller ændre så du godt må skifte indstillinger for pauseskærm...
Avatar billede koxxx Nybegynder
04. marts 2009 - 19:53 #5
Nu er vi desværre ikke et mindre firma og vi har desværre ikke mulighed for individuelle installationer
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. marts 2009 - 22:18 #6
sker her noget ?
Avatar billede koxxx Nybegynder
21. marts 2009 - 15:07 #7
Nej, har ikke fundet en løsning på problemet. Intet har hjulpet.