Avatar billede 85K Nybegynder
03. marts 2009 - 20:31 Der er 2 kommentarer

dynamisk include

Hej.. Jeg står nu og skal igang med indholdet på mit nye design. Jeg har bare et problem, jeg kan ikke huske hvordan det er man includer flere sider.

Jeg ved godt man kan bruge <include='top'> men VED også godt at man kan lave noget så det er content?= foran hvert link...

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede keysersoze Guru
03. marts 2009 - 22:17 #1
du kan ikke inkludere dynamisk med include fil/virtual - men hver teknologi har nogle forskellige muligheder. I ASP.NET fx en masterpage, i ASP Server.Execute, PHP noget tredie og endelig kan du lave din egen skabelon; http://web-dev.dk/post/2008/03/Masterpage-look-a-like-i-ASP.aspx
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2009 - 00:44 #2
lukketid?