Avatar billede alias63 Nybegynder
03. marts 2009 - 09:47 Der er 2 kommentarer

Trådløs forbindels m. router.

Har en Linksys 2,4 GHz B. router (11 Mbit), forbundet med mit TDC ADSL modem.  I husstanden har vi en stationær og 3 bærbare.
Forbindelsen kører upåklagelig m. den stationære og højst 2 bærbare, kommer det flere til, mister den forbindelsen.
Jeg må "genstarte" min router, for at opnå forbindelse igen.
Er det på tide at købe ny router ? andre forslag ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. marts 2009 - 10:48 #1
Det kommer an på hvad i bruger den til. Er i mange på samtidig eller deler filer internt osv, ville jeg nok se mig om efter en ny router. 11 mb er jo ikke meget i dag.
Avatar billede alias63 Nybegynder
03. marts 2009 - 12:50 #2
Nej tænkte nok 11 Mbit ikke er nok, når vi nu nogle gange er 4 online...