Avatar billede anders_cp Nybegynder
01. marts 2009 - 22:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spam på msn

Hejsa
Jeg har fået spam på msn. Troede ikke det kunne lade sig gøre, men det er sket.

Jeg bruger Linux og en Gaim-klient. Indimellem popper beskeder op, som dissse:

(23:05:19) marywigegyf@hotmail.com: jfcploavnvHey check out http://www.Look324.com

This is NOT Spam! If you wish to be removed, please respond to this
message with "Remove Me". Please be patient as this process might take
up to 1 week. Thank you!
(23:05:21) marywigegyf@hotmail.com has closed the conversation window.

(22:25:10) josephinedepod@hotmail.com: dxklqrkqmuHey check out http://www.Look324.com

This is NOT Spam! If you wish to be removed, please respond to this
message with "Remove Me". Please be patient as this process might take
up to 1 week. Thank you!
(22:25:11) josephinedepod@hotmail.com has closed the conversation window.

Er der nogen som har en idé om hvordan det kan lade sig gøre - jeg vælger jo selv mine kontakter, så jeg synes det er mystisk. Og så ville det være fantastisk om nogen har en løsning til at komme af med virussen.
Avatar billede mk_ Nybegynder
01. marts 2009 - 23:17 #1
Jeg tror ikke det er lokalt eller har noget med dit system at gøre..

Det er nogle af dine venner der har hentet en msn-orm som er meget i omløb for tiden, det eneste at gøre er at skrive til personen der ejer mailen, at de skal skifte deres kode og få tjekket deres computer for virus

Dog udelukker det ikke at det kunne være lokalt, dette er bare mit bud.
Avatar billede anders_cp Nybegynder
09. april 2011 - 18:51 #2
ok, læg svar
Avatar billede anders_cp Nybegynder
10. maj 2011 - 12:22 #3
Jeg lukker nu.