Avatar billede oldboy Nybegynder
28. februar 2009 - 23:45 Der er 3 kommentarer

avg til scart

Jeg har netop kørt et avg til scart kabel, men jeg kan ikke få billedet fra min pc over på mit tv.

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede komputerdk Mester
28. februar 2009 - 23:51 #1
hvilket et har du købt???

for jeg går udfra du mener VGA => Scart ?

der er forskel på om det er et SCART => VGA eller omvendt. Normalt kræver det et grafikkort med TVout

.
Anyway , hvis du har købt det rigtige kabel, så skal du huske at fjernsyn sjældent viser særlige høje opløsninger, mener at 800x600 er maks.
Avatar billede oldboy Nybegynder
01. marts 2009 - 00:00 #2
Ja, jeg mener VGA til Scart.

Okay, så jeg skla prøve at sætte opløsningen helt ned, så vil det virke?

Computeren er helt ny det er en x200z fra IBM, så den burde næsten kunne, men jeg ved det ikke.
Avatar billede oldboy Nybegynder
01. marts 2009 - 00:02 #3
jeg kan ikke ramme tasterne. jeg mener en X200s fra lenovo Thinkpad.

Har prøvet at sætte opløsningen ned, men samme resultat.