Avatar billede sijjin Nybegynder
25. februar 2009 - 18:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C# ActiveX problem

Jeg vil gerne bruge en enten "adobe reader activeX "eller "Foxit Reader activeX" til at vise en PDF fil i en C# Windows form Window.

Programmet Builder fint, men prøver jeg at køre programmet, for jeg en Warning - > " COMException was unhandled" - "Class not registered (Exception from HRESULT: 0x80040154 (REGDB_E_CLASSNOTREG))"

Jeg for den samme fejl ved "adobe reader activeX " og "Foxit Reader activeX"

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få dette til at virke?
Avatar billede sijjin Nybegynder
27. februar 2009 - 00:38 #1
Det jeg leder efter er en måde hvor jeg kan se en preview af indholdet af en .pdf fil i en WinForm-Window.

Den seneste tid har jeg brugt rigtig meget tid på at samle dokumentation til et større projekt på mit arbejde, jeg mangler dog en mere professionel måde at navigere indholdet af alle de forskellige .pdf filer.

Det jeg har gjort intv. Er at jeg har lavet et PDF dokument der linker til alle de forskellige dokumenter.

Nu vil jeg gerne lave et program jeg kan bruge til at navigere og søge i dokumentationen.

Programmet skal kunne vise alle de forskellige sektioner af dokumentationen og et preview window der viser selve dokumentet, yderligger skal der være mulighed for at åbne dokumentet i Adobe Reader.

Af de nævnte ting er der kun "preview" vinduet jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe an.

Jeg har tænkt mig at bruge c# og XAML til at lave program og interfacet.

Hvis der er nogen der bare kunne lede mig i den rigtige retning ville det være meget værdsat.
Avatar billede sijjin Nybegynder
02. marts 2009 - 18:48 #2
Lukker