Avatar billede tombo Nybegynder
23. februar 2009 - 21:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst.

Hej.

Mit problem er at når jeg surfer på nettet så går det utrolig langsomt. Derudover så sker det halv ofte at min browser kommer med følgende meddelelse:
"Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst."
Jeg har 25/1mb net så det fejler ikke noget og jeg har kørt speed test som ikke viser nogen fejl.
Altså en af dem man kan finde på nettet.
Derudover har jeg ikke nogen specielle problemer når jeg jeg spiller eller når jeg vil hente noget fra fx min arbejds server.

Jeg køre via netkabel og min router er en wireless Netgear WGR614 v7 model.
Har prøvet at opgradere til sidste nye firmware
V2.0.30
sidste version var V2.0.29

Samt sætte den tilbage til factorysettings.
Men det har desværre ikke hjulpet.
Vi er to stationære computere der er koplet til denne ruter via kabel og begge har problemet.

Håber i kan hjælpe mig med at løse dette problem!.. Det er ved at gå mig på nerverne;)
Avatar billede tombo Nybegynder
23. februar 2009 - 21:31 #1
Jeg ser problemet både ved brug af Fire Fox og Internet Explorer.

Hvis i skal have flere oplysninger så sig endelig til og hvilke :)

Tak for jeres tid.
Avatar billede tombo Nybegynder
04. april 2009 - 13:13 #2
Forsøger at oprette denne igen.