Avatar billede ataxx Nybegynder
23. februar 2009 - 14:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Screenshot af program

Hej

I min virksomhed har vi en .NET applikation, som man pr. default ikke kan printe ud fra (det er også meningen)

Men nogle personer har alligevel behov for at få det data der står o programmet ud på papir.

Programmet der skal tages screenshot af, generere en længere liste, som man kan scrolle i, dvs. at den ikke viser det hele på skærmen af gangen.

Her opstår min problem så, for man kan ikke bruge et almindeligt screencapture program, da det kun tager hvad der bliver vist på skærmen......

Er der nogen der kender et program der kan det jeg skal bruge, har kun fundet et website der kan lave screencaptures af et helt website, men ikke et windows program.
Avatar billede minus Nybegynder
23. februar 2009 - 15:04 #1
Nu ved jeg ikke om dette virker, men prøv med ALT+Printscreen :)

Det begrænser screenshottet til vinduet/applikationen der er åbnet.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 15:08 #2
du skal nok have fat i snagit.

http://www.techsmith.com/

det kan bl. a lave scrolling windeow (web page)

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 15:09 #3
s..... tastatur

windows selvfølgelig men der er et hav af ting den kan.

det er et købe program
Avatar billede ataxx Nybegynder
25. februar 2009 - 12:19 #4
Det der SnagIT fra TechSmith kan lige præcis det jeg skal!
Smid et svar så får du point.

Mange tak

/Rune
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2009 - 13:03 #5
ok og tak