Avatar billede duckie2 Nybegynder
23. februar 2009 - 12:33 Der er 6 kommentarer

gøre 2 PDF filer til 1

Hejsa

Jeg har skrevet en bog som nu ligger som en PDF fil. Dog har jeg forsiden liggende som en ekstern PDF fil, og vil gerne splejse de 2 PDF filer så jeg kun har 1.

Hvilket program skal jeg bruge til dette? Gerne gratis.

Tak tak!
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 12:44 #1
prøv at hente openoffice - den kan lave pdf filer men om den kan samle dem ved jeg ikke

i openoffice hedder (word) write

http://da.openoffice.org/

i 3.01 windows henter du den.

m.v.h
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. februar 2009 - 13:29 #2
Adobe acrobat (ikke readeren) kan samle pdf'er. Det er et købeprogram, der dog er pengende værd IMHO
Avatar billede minus Nybegynder
23. februar 2009 - 15:13 #3
i forlængelse med bufferzone's svar, kan Adobe Acrobat hentes og prøves gratis i 30 dage :)
Avatar billede falster Ekspert
24. februar 2009 - 14:51 #4
PDFTK Builder kan samle filerne og en hel masse andet nyttigt med pdf'er. Ganske gratis.

http://angusj.com/pdftkb/

Vælg - et sykke nede - "Full installation".

I øvrigt enig med bufferzone.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2009 - 15:16 #5
hvorfor er der så mange der bruger svar funktionen.
det er meningen stadig at man bruger kommentar funktionen og først når spørger vil give point lægger man et svar.
Avatar billede falster Ekspert
24. februar 2009 - 16:40 #6
Jeg prøver at skelne mellem at lægge et direkte svar og så de lidt løsere indlæg - kommentarer.

Men det er selvfølgelig altid et definitionsspørgsmål.

Jeg mener i øvrigt engang at have læst, at proceduren med at starte alt som kommentarer var en (u)vane, der have bredt sig og ikke den oprindelige mening med E.

Men det kan jeg selvfølgelig ikke finde nu :-)

Måske andre vil gi' deres besyv med om dette?