Avatar billede bangshof Nybegynder
23. februar 2009 - 06:16 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hijacthis log

Hej er der en der kan hjælpe mig med denne log

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 06:08:29, on 23-02-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16791)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\Toshiba\Toshiba Applet\thotkey.exe
C:\WINDOWS\system32\TPSMain.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\Toshiba.exe
C:\WINDOWS\system32\TPSBattM.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\NDSTray.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\Tvs\TvsTray.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-zoomfunktion\SmoothView.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-programmer\TFncKy.exe
C:\WINDOWS\system32\TDispVol.exe
C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
C:\Programmer\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSServ.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtProc.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSCDSPD\toscdspd.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\system32\mabidwe.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\soxpeca.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Toshiba\TOSHIBA Applet\TAPPSRV.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFXFER.exe
C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\Dot1XCfg.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Common\FSLAUNCH.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\umtcdtw.sys

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - URLSearchHook: (no name) - {C94E154B-1459-4A47-966B-4B843BEFC7DB} - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\System32\DLA\DLASHX_W.DLL
O2 - BHO: EWPBrowseObject Class - {68F9551E-0411-48E4-9AAF-4BC42A6A46BE} - C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\EWPBrowseLoader.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: HP Smart Web Printing 1.0 - {AE84A6AA-A333-4B92-B276-C11E2212E4FE} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\SmartWebPrinting.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [THotkey] C:\Programmer\Toshiba\Toshiba Applet\thotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPSMain] TPSMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NDSTray.exe] NDSTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Tvs] C:\Programmer\TOSHIBA\Tvs\TvsTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmoothView] C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-zoomfunktion\SmoothView.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TFncKy] TFncKy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TDispVol] TDispVol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DLA] C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Programmer\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe" /tf Intel PROSet/Wireless
O4 - HKLM\..\Run: [CFSServ.exe] CFSServ.exe -NoClient
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WrtMon.exe] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Explorer] C:\WINDOWS\system32\msrstart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FSGUI\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TOSCDSPD] C:\Programmer\TOSHIBA\TOSCDSPD\toscdspd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2iexp.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2iexp.dll
O9 - Extra button: Børnesikring... - {200DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73C00} - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FSPC\fspcmsie.dll
O9 - Extra button: (no name) - {200DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73F01} - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FSPC\fspcmsie.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Børnesikring... - {200DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73F01} - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FSPC\fspcmsie.dll
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: PacificPoker4 - {94EDF7B4-4272-4af3-8F8B-4E2F68E225B7} - C:\PROGRA~1\PACIFI~1\pacificpoker.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O23 - Service: afisicx  Service (afisicx) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\afisicx.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ConfigFree Service (CFSvcs) - TOSHIBA CORPORATION - C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: F-Secure BlackLight Sensor - Unknown owner - C:\WINDOWS\TEMP\F-Secure\Anti-Virus\fsblsrv.exe (file missing)
O23 - Service: FSGKHS (F-Secure Gatekeeper Handler Starter) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: F-Secure Automatic Update Agent (FSAUA) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FSAUA\program\fsaua.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon (FSDFWD) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: F-Secure Management Agent (FSMA) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: F-Secure ORSP Client (FSORSPClient) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\ORSP Client\fsorsp.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: mabidwe  Service (mabidwe) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\mabidwe.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: soxpeca  Service (soxpeca) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\soxpeca.exe
O23 - Service: TOSHIBA Application Service (TAPPSRV) - TOSHIBA Corp. - C:\Programmer\Toshiba\TOSHIBA Applet\TAPPSRV.exe

--
End of file - 11489 bytes
23. februar 2009 - 06:27 #1
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Avatar billede bangshof Nybegynder
23. februar 2009 - 06:46 #2
Malwarebytes' Anti-Malware 1.34
Database version: 1795
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2009-02-23 (06-19-09).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 152599
Tid tilbagelagt: 43 minute(s), 11 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 2
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 9
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 1
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 26

Inficerede Hukommelses Processer:
C:\WINDOWS\system32\mabidwe.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\soxpeca.exe (Backdoor.Bot) -> No action taken.

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\afisicx (Trojan.Agent) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\afisicx (Trojan.Agent) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\afisicx (Trojan.Agent) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\mabidwe (Trojan.Agent) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\mabidwe (Trojan.Agent) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\mabidwe (Trojan.Agent) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\soxpeca (Backdoor.Bot) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\soxpeca (Backdoor.Bot) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\soxpeca (Backdoor.Bot) -> No action taken.

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\explorer (Trojan.Agent) -> No action taken.

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
C:\WINDOWS\system32\forx11859.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx135734.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx167337.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx183224.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx198201.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx238242.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx271671.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx279444.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx368531.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx441568.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx485446.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx55651.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx566385.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx733895.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx744518.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx784569.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx872711.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx928221.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\forx956804.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\afisicx.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\mabidwe.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\comsa32.sys (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\nxtepad.exe (Backdoor.Bot) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\soxpeca.exe (Backdoor.Bot) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\tpszxyd.sys (Backdoor.Bot) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\msrstart.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 09:32 #3
No action taken---      om igen med malwabytes

husk opdater og  og herefter tryk på "Fjern det valgte
Avatar billede bangshof Nybegynder
23. februar 2009 - 09:39 #4
Hej du
Jeg fik bare gjort det  lidt bagvendt men her er den sidste nye log fra malware og hijack

Malwarebytes' Anti-Malware 1.34
Database version: 1795
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2009-02-23 (08-18-32).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 151199
Tid tilbagelagt: 1 hour(s), 38 minute(s), 33 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 4

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
C:\System Volume Information\_restore{DA3EE90E-CABA-420C-9D6C-14B920CBDE28}\RP112\A0026534.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{DA3EE90E-CABA-420C-9D6C-14B920CBDE28}\RP112\A0026536.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{DA3EE90E-CABA-420C-9D6C-14B920CBDE28}\RP112\A0026537.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{DA3EE90E-CABA-420C-9D6C-14B920CBDE28}\RP112\A0026538.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 09:38:15, on 23-02-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16791)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\Toshiba\Toshiba Applet\thotkey.exe
C:\WINDOWS\system32\TPSMain.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\Toshiba.exe
C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\NDSTray.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\Tvs\TvsTray.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-zoomfunktion\SmoothView.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Toshiba\TOSHIBA Applet\TAPPSRV.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-programmer\TFncKy.exe
C:\WINDOWS\system32\TDispVol.exe
C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
C:\WINDOWS\system32\TPSBattM.exe
C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSServ.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtProc.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSCDSPD\toscdspd.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\Dot1XCfg.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFXFER.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Common\FSLAUNCH.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\System32\DLA\DLASHX_W.DLL
O2 - BHO: EWPBrowseObject Class - {68F9551E-0411-48E4-9AAF-4BC42A6A46BE} - C:\Programmer\Canon\Easy-WebPrint\EWPBrowseLoader.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: HP Smart Web Printing 1.0 - {AE84A6AA-A333-4B92-B276-C11E2212E4FE} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\SmartWebPrinting.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [THotkey] C:\Programmer\Toshiba\Toshiba Applet\thotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPSMain] TPSMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NDSTray.exe] NDSTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Tvs] C:\Programmer\TOSHIBA\Tvs\TvsTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmoothView] C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-zoomfunktion\SmoothView.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TFncKy] TFncKy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TDispVol] TDispVol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DLA] C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Programmer\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe" /tf Intel PROSet/Wireless
O4 - HKLM\..\Run: [CFSServ.exe] CFSServ.exe -NoClient
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WrtMon.exe] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FSGUI\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TOSCDSPD] C:\Programmer\TOSHIBA\TOSCDSPD\toscdspd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2iexp.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2iexp.dll
O9 - Extra button: Børnesikring... - {200DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73C00} - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FSPC\fspcmsie.dll
O9 - Extra button: (no name) - {200DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73F01} - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FSPC\fspcmsie.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Børnesikring... - {200DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73F01} - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FSPC\fspcmsie.dll
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Programmer\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: PacificPoker4 - {94EDF7B4-4272-4af3-8F8B-4E2F68E225B7} - C:\PROGRA~1\PACIFI~1\pacificpoker.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ConfigFree Service (CFSvcs) - TOSHIBA CORPORATION - C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: FSGKHS (F-Secure Gatekeeper Handler Starter) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: F-Secure Automatic Update Agent (FSAUA) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FSAUA\program\fsaua.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon (FSDFWD) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: F-Secure Management Agent (FSMA) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: F-Secure ORSP Client (FSORSPClient) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\YouSee\Sikkerhedspakke\ORSP Client\fsorsp.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: TOSHIBA Application Service (TAPPSRV) - TOSHIBA Corp. - C:\Programmer\Toshiba\TOSHIBA Applet\TAPPSRV.exe

--
End of file - 10403 bytes
Avatar billede bangshof Nybegynder
23. februar 2009 - 14:24 #5
#1 Ligger du lige et svar så får du nogle point,
har fået renset dyret, alle logs er rene.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 14:29 #6
alle logs er rene. Hvordan ser du det ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2009 - 20:10 #7
Utroligt at han spørger om hjælp når han kan se at alle logs er rene selv ;)

Seneste Hijackthis Log er ren og Malwarebytes' Anti-Malware tog en del...
For at være sikker så tag lige en scanning med Superantispyware: http://www.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware1241.exe
Manual her: http://www.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware1241.exe
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2009 - 20:21 #8
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2009 - 20:31 #9
john_stigers: Kan du se, at de er rene ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2009 - 20:39 #10
Der er ikke noget i Hijckthis loggen og malware tog en del, så umiddelbart ser det ok ud.
Avatar billede bangshof Nybegynder
24. februar 2009 - 16:31 #11
Bare lige for at opklare det store mysterie. Ja så har jeg kørt malwarebytes engang mere og den fandt intet. og jeg er altså ikke helt idiot, kan godt tænke selv, men derfor kan man jo godt spørge om hjælp hvis ikke man er helt sikker i sin sag, og er da glad for den hjælp jeg får her.
Så jeg synes da i skulle ligge et svar alle 3 så deler jeg lidt point ud til jer alle.
Og vil da for en sikkerheds skyld også køre en superantispyware.
Avatar billede bangshof Nybegynder
24. februar 2009 - 20:06 #12
Superantispyware fandt ike noget.
Avatar billede bangshof Nybegynder
17. marts 2009 - 19:25 #13
Da der ikke er nogen af jer der har lgt et svar vil jeg lukke denne tråd selv.
Men tak for hjælpen alligevel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2009 - 20:02 #14
Du skal bede om svar - du ved godt at du ikke må beholde point selv, selv om der ikke er svaret...

Får du rettet denne lille fejltagelse?
Avatar billede snowball Novice
17. marts 2009 - 20:07 #15
Avatar billede bangshof Nybegynder
17. marts 2009 - 20:45 #16
Stigers
Jeg har bedt om at få svar men ingen reaktion før nu, og næ jeg viste ikke at man ikke må beholde point selv, men jeg ved ikke hvordan jeg ændre det.

Fortæl mig hvordan og læg så et svar så får du de point jeg har lovet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2009 - 22:19 #17
Jeg ved ikke hvem der hjalp, der gør du :)

Du opretter nyt spørgsmål med titlen point til xxx (xxx = point modtager) og linker til dette spørgsmål.