Avatar billede lund_dk Praktikant
21. februar 2009 - 10:13 Der er 5 kommentarer

Hvordan laver jeg dette?

Jeg har fundet dette logo, hvor jeg syntes måden teksten er lavet, er rigtig fed til det projekt jeg er i gang med.

men jeg er ingen ørn i Photoshop, så måske nogle der kan hjælpe hvordan jeg laver noget tilsvarende?

http://www.nsbradio.co.uk/images/temp-update/nsb-radio-logo.gif
Avatar billede kringleraket Nybegynder
23. februar 2009 - 08:57 #1
Avatar billede LeifBergJensen Nybegynder
24. februar 2009 - 15:54 #2
Nu ved jeg du søger efter en PhotoShop løsning,
men Adobe Illustrator kan gøre det du søger meget bedre.
Avatar billede enriko Nybegynder
01. marts 2009 - 23:18 #3
Det er vist ikke så svært.

Lav din egen tekst, , I layers til højre , klip på Blendings options , og i den vindue der dukker op , skal du vælge shadow ,  leg lidt med indstillingerne så du har en tyk shadow. derefter kan du i et nyt leg tegne en antenne eller hvad det nu  der skal være.

Når du skriver en tekst det vil ikke se sådan som ud på billedet, jeg ved ikke hvilken version af photoshop du bruger , men  hvis du har wrap funktion eller brug ctrl T og se om du kan med musen roterer den bedste vinkel
Avatar billede LeifBergJensen Nybegynder
02. marts 2009 - 00:30 #4
Som jeg tidligere skrev, har Adobe Illustrator det du søger.
Her er 2 minutters arbejde i Illustrator:
http://www.hardon.dk/images/lund_dk.gif

1. Lav en hvid tekst med sort outline.
2. Vælg Effect -> 3D -> Extrude & Bevel
3. Leg lidt med instillingerne til du rammer det du søger.
Ekstra: Klik på knappen "More Options" for at få mulighed for at justere lyssætningen på 3D objektet.

God fornøjelse :)
Avatar billede lund_dk Praktikant
26. april 2012 - 08:42 #5
et par dage siden, men er ved at rydde lidt op.. smit et svar for at få point for indsatsen