Avatar billede falastinii Nybegynder
19. februar 2009 - 18:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nogen der vil hjælpe mig?

Hej derude..

Jeg har købt en bærbar computer fra fona som jeg synes kører af h. til. og vil gerne køre windows xp istedet, nogen der kan hjælpe mig med at finde de rette driver til min bærbar?

Det er en HP DV7-1092eo.

Et sidste spørgsmål? Vil den køre stabilt med windows xp?

Mange tak på forhånd! :-D
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
19. februar 2009 - 18:58 #1
Stabilt ift. Windows Vista? - sandsynligvis nej. Hurtigere, en lille smule men det vil føles som en hel del.

Drivere til den finder du nok hos HP:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=da&dlc=da&cc=dk&product=3785701&lang=da
Avatar billede falastinii Nybegynder
19. februar 2009 - 19:05 #2
hmm, okay. hvordan kan det være?
Det var det første jeg gjorde inden jeg stillede spørgsmålet.
Der er kun 2 drivere derinde og dem kan jeg ikke bruge til noget.
Avatar billede falastinii Nybegynder
09. marts 2009 - 19:55 #3
lukker emnet da der ikke er nogen svar der kommer.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
10. marts 2009 - 00:27 #4
Hvis der ikke er drivere så er det nok fordi HP ikke understøtter XP på den maskine. Det er tilsyneladende ved at være ret udbredt med den løsning.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2009 - 08:03 #5
Har du undersøgt om de øvrige drivere til XP ikke er en integreret del af Windows XP (SP3)